Nissan Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 Dat is dus de vraag . Ik kijk erg graag naar Princess Robot Bubblegum . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 Republican Space Rangers, heb ze nog niet allemaal gezien maar het is altijd lachen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 Republican Space Rangers, heb ze nog niet allemaal gezien maar het is altijd lachen . I HAVE ALL THE EDUCATION I NEED! IT'S CALLED A GUN . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 Ik kijk zelden tv in GTA IV. Wat ik wel leuk vind is dat programma over de onstaansgeschiedenis van Liberty City. Maar meestal scroll ik door de zeners heen en zet 'm dan weer uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RDRLOVER Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 Republican Space Rangers vindt ik ook geweldig jah , altijd met die dikke sigaar in zn mond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 Republican Space Rangers ook voor mij een geweldige serie! Ik ken ze ook nog niet allemaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
little-willy Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 Ik kijk zelden tv in GTA IV. Wat ik wel leuk vind is dat programma over de onstaansgeschiedenis van Liberty City. Maar meestal scroll ik door de zeners heen en zet 'm dan weer uit. Nederland word toch meerdere malen negatief genoemd in dat geschiedenis programma ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
meneer15 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 In dan geschiedenis programma wordt er gezegd dat Nederlanders alleen maar wouden feesten / het bed willen delen maar er wordt wel gezegd dat ze de grondleggers zijn. Mijn leukste programma is: Republican Space Rangers !!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2010 Sully's Auto Mart reclame is altijd lachen, "it's not used , it's preowned!" Waaw een mooie pickup beschoten met een jachtgeweer, met echte bloed effecten van de vorige eigenaar! Geweldig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2010 Republican Space Rangers 4 Life! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2010 America's neXt top hooker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2010 America's neXt top hooker Dat zal denk ik nogal moeilijk gaan... want dat TV-programma kan je niet zien, alleen maar in reclames te vinden op de radio en op billboards. Het zal hier wel de bedoeling zijn om echte programma's te vermelden die op TV komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2010 Ik kijk ook zelden tv op GTA IV. Maar als ik kijk, kijk ik Republican Space Rangers! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2010 Ik kijk geen tv in GTA IV. Gewoon tijdverspilling en veel leuke dingen zijn er niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cash Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2010 Ik kijk altijd graag naar een educatief programma als 'History of Liberty City', da's leerzaam en ontspannend. Met kamerjas en pantoffels aan, de ene hand een glas wijn en de andere een dikke sigaar. [ ouwelul modus off ] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.