Flokkert Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 ik heb alleen nog maar Republican Space Rangers gezien. Reageren
PrioX Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 - Princess Robot Bubblegum - Republican Space Rangers Reageren
Faex Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Hoe ziet dat Republican Space Rangers eruit? Want zo te horen is het hartstikke leuk Reageren
BV_1993 Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Republican Space Rangers en dat programma van Split Sides Comedy Club Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Hoe ziet dat Republican Space Rangers eruit? Want zo te horen is het hartstikke leuk RSR Leuk programaatje hoor, hier is wat je zocht. Reageren
Faex Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 (bewerkt) Hoe ziet dat Republican Space Rangers eruit? Want zo te horen is het hartstikke leuk RSR Leuk programaatje hoor, hier is wat je zocht. Thanks. Ikga het kijken in gta IV En ik vindt die comedy club die op tv is ook wel geinig Bewerkt: 7 februari 2010 door faex Reageren
FGras Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Princess Robot Bubblegum, heb zelf TBoGT niet, maar heb het op youtube gekeken! t is echt geniaal! Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Dat programma over mensen met hun rijke leventje Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 februari 2010 Rapport Geplaatst: 8 februari 2010 Dat programma over mensen met hun rijke leventje 'I'm Rich!' ? Dat is inderdaad best leuk om te zien maar gewoonweg marginaal: 'And now we will play the sam we did 5 seconds a go... but now we just say something else!' Ik wou het programma wel eens zien, het was leuk maar zoals je wel kon lezen, gewoon debiel . Je ziet ook vaak hetzelfde en ik vind de manier waarop het wordt gepresenteerd niet zo leuk . >>> Door Hanneswasco: Je hoeft niet op iedereen te reageren hoor...<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.