Jump to content

een wagen die je nooit kan vinden


roycelokker

Recommended Posts

ok mensen ik heb gemerkt dat je in gtaIV geen politie stocade kan vinden teminste geen witten weet iemand daar meer over ??

Je kan hem niet vinden, wel spawnen met een trainer dacht ik, maar dat is alleen op de PC.

Het is zo gemaakt zodat het speciaal is om erin te rijden omdat je hem nooit op de normale manier kan vinden/krijgen in GTAIV.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt, maar nu ik nadenk... is er niet de mogelijkheid om hem door middel van een zwaar voertuig, zoals de Phantom, hem naar je Savehouse te brengen (eerst Stockade opblazen), ook belangrijk om hem niet uit het oog te verliezen, met je camera draaien is genoeg. Hem hierna volledig op je parkeerplaats parkeren en saven, hierna is hij misschien wel los :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt, maar nu ik nadenk... is er niet de mogelijkheid om hem door middel van een zwaar voertuig, zoals de Phantom, hem naar je Savehouse te brengen (eerst Stockade opblazen), ook belangrijk om hem niet uit het oog te verliezen, met je camera draaien is genoeg. Hem hierna volledig op je parkeerplaats parkeren en saven, hierna is hij misschien wel los :) .

Kan je via je menu saven? Want ik denk dat als je die auto op je parkeerplaats zet, en je dan naar binnen gaat, dan verlies je hem uit het oog. Ik denk dat hij dan foetsie gaat zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las laatst op een site(GTA.wikia.com of iets in die richting) dat de Police Stockade ook wel eens bij de gevangenis spawned. Kan iemand me vertellen of ze hem daar wel eens hebben zien staan? Ik geloof eigenlijk niet dat dit klopt, maar er staat bij nader inzien verder bijna alleen maar nuttige informatie op die site. Ben gaan kijken bij de gevangenis en ik zie hem nergens, ben er al 20 keer langs gereden...

Link to comment
Delen op andere websites

Handig, maar volgens mij werkt dat niet, want als er een politie agent is die een crimineel gevangen heeft en die ziet de stockade staan, dan staptie zo in en ben jij je stockade kwijt.. :engel:

Dan doe je dat ding gewoon dicht :7 . Trouwens nemen de politie-agenten gewoon het dichtsbijzijnde voertuig of lopen ze gewoon doelloos met hun gevangene rond tot deze weer kan ontsnappen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las laatst op een site(GTA.wikia.com of iets in die richting) dat de Police Stockade ook wel eens bij de gevangenis spawned. Kan iemand me vertellen of ze hem daar wel eens hebben zien staan? Ik geloof eigenlijk niet dat dit klopt, maar er staat bij nader inzien verder bijna alleen maar nuttige informatie op die site. Ben gaan kijken bij de gevangenis en ik zie hem nergens, ben er al 20 keer langs gereden...

Deze zogenaamde spawnplek heb ik wel gehad.

Ik reed met een N.O.O.S.E Patriot geloof ik langs de gevangenis en toen stonden er 2 bij elkaar.

Toen heb ik er 1 gepakt en ben daarna weg gegaan en toen heb ik ze niet meer gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Handig, maar volgens mij werkt dat niet, want als er een politie agent is die een crimineel gevangen heeft en die ziet de stockade staan, dan staptie zo in en ben jij je stockade kwijt.. :engel:

Dan doe je dat ding gewoon dicht :7 . Trouwens nemen de politie-agenten gewoon het dichtsbijzijnde voertuig of lopen ze gewoon doelloos met hun gevangene rond tot deze weer kan ontsnappen...

Hoebedoelje gewoon dicht doen.... Een auto kun je niet zelf opslot doen hoor.. en ze nemen het dichtsbijzijnde voertuig als er geen politie wagen aankomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...