Jump to content

een wagen die je nooit kan vinden


roycelokker

Recommended Posts

Als je F langer ingedrukt houd, dan doet ie alleen maar de motor uit. Dus doet hij niet de deur op slot.

Ik weet het niet meer zeker, het is iets dat _KoE_ had gezegt, maar je auto sluiten hiermee had hij toch gezegt... want daar ging het topic toen namelijk over :7 . Je ziet hem inderdaad niet de deur dichtdoen, net als dat je hem ook de motor niet ziet afzetten hoor ;) .

Hoe heb je het getest dat hij dicht is dan?

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Offtopic: Spreek je me nu tegen? Als je F langer indrukt en daarna instapt is ie echt niet "op slot."

Als je Simple Native Trainer hebt kun je de auto in je parkeerplaats zetten en dan saven met de Simple Native Trainer, of je kan nog makkelijker doen, je spawnt hem met de SNT.

Link to comment
Delen op andere websites

Offtopic: Spreek je me nu tegen? Als je F langer indrukt en daarna instapt is ie echt niet "op slot."

Als je Simple Native Trainer hebt kun je de auto in je parkeerplaats zetten en dan saven met de Simple Native Trainer, of je kan nog makkelijker doen, je spawnt hem met de SNT.

voor Niko is de wagen neit op slot maar voor de peds is hij wel op slot.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wist ik niet, hoe kun je dat in vredesnaam checken?

Laat je creativiteit maar de vrije gang, maar als je me wilt tegenspreken, klaag dan bij _KoE_ :7 .

Je hebt gelijk hoor, laten we met dit offtopic gedoe stoppen...

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...