Jump to content

Gta IV Multiplayer


DeTimm

Recommended Posts

Hallo,

Ik wil met een vriend via xbox live gta iv doen, maar ik heb gta iv: The Ballad of Gay Tony en mijn vriend heeft de gewone gta iv. Maakt dit uit als je dan muliplayer wil doen? Of moet ik dan op de een of andere manier zien te switchen van TBOGT naar de gewone gta iv, want hij geeft steeds een error aan.

Groetjes Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik wil met een vriend via xbox live gta iv doen, maar ik heb gta iv: The Ballad of Gay Tony en mijn vriend heeft de gewone gta iv. Maakt dit uit als je dan muliplayer wil doen? Of moet ik dan op de een of andere manier zien te switchen van TBOGT naar de gewone gta iv, want hij geeft steeds een error aan.

Groetjes Tim

Het zijn allebei 'apparte' games dus kun je niet tegen of met elkaar online. Je zult dus de normale GTA:IV moeten spelen als je tegen je vriend wilt gamen. De error geeft vast aan dat het niet mogelijk is om met elkaar online te gaan als jullie niet dezelfde game spelen (hebben).

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik wil met een vriend via xbox live gta iv doen, maar ik heb gta iv: The Ballad of Gay Tony en mijn vriend heeft de gewone gta iv. Maakt dit uit als je dan muliplayer wil doen? Of moet ik dan op de een of andere manier zien te switchen van TBOGT naar de gewone gta iv, want hij geeft steeds een error aan.

Groetjes Tim

Het zijn allebei 'apparte' games dus kun je niet tegen of met elkaar online. Je zult dus de normale GTA:IV moeten spelen als je tegen je vriend wilt gamen. De error geeft vast aan dat het niet mogelijk is om met elkaar online te gaan als jullie niet dezelfde game spelen (hebben).

Zou ik deze nietkunnen switchen? of is dit onmogelijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ik deze nietkunnen switchen? of is dit onmogelijk?

Het is heel simpel!

Grand Theft Auto IV & The ballad of Gay tony lijken zoveel op elkaar.

Naar je kan niet met elkaar in multiplayer omdat the ballad of gay tony dingen heeft die IV niet heeft in de mp vandaar die error.

wil je met je vriend online dan zal een van jullie een van de 2 games erbij moeten aanschaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ik deze nietkunnen switchen? of is dit onmogelijk?

Het is heel simpel!

Grand Theft Auto IV & The ballad of Gay tony lijken zoveel op elkaar.

Naar je kan niet met elkaar in multiplayer omdat the ballad of gay tony dingen heeft die IV niet heeft in de mp vandaar die error.

wil je met je vriend online dan zal een van jullie een van de 2 games erbij moeten aanschaffen.

Aah das wel jammer maarja dan moet dat maar;)

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan dat 1 van jullie the ballad of gay tony koopt want die heeft een veel strakkere multiplayer met parachutes extra wapens nieuwe auto's alles

en volgens mij moet je er ook rekening mee houden of hij hem van episodes from liberty city heeft of gedownload want ik heb ooit opgevangen dat als je hem gedownload hebt dat je dan niet kan samenspelen met iemand die Episodes from liberty city heeft

correct me if im wrong!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...