adman Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) Wie is er zo aardig om even deze missie voor mij uitespelen (ik ben niet goed in racen) Ow hier me save game http://rapidshare.de/files/2426065/GTASAsf3.b.html Als dit niet mag ofzo zeg het even Alvast bedankt... PS: als je het doed moet je even paar seconden w8ten op een telefoontje dan kan je de missie doen ! Bewerkt: 16 juni 2005 door adman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Ik wil het wel maar ik heb een heel groot probleem...Ik weet niet waar ik die savegame neer moet zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Ik wil het wel maar ik heb een heel groot probleem...Ik weet niet waar ik die savegame neer moet zetten? Hoeveel gaan we dat nog vragen? :rolleyes: In de Map GTA San Andreas User Files Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) Ik wil het wel maar ik heb een heel groot probleem...Ik weet niet waar ik die savegame neer moet zetten? ik wel hij moet in | mijn documenten/gtasauserfiles. | Bewerkt: 16 juni 2005 door adman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Ik wil het wel maar ik heb een heel groot probleem...Ik weet niet waar ik die savegame neer moet zetten? Hoeveel gaan we dat nog vragen? :rolleyes: Heel veel keer. Ik zal er is naar kijken.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Adman kan je niet effe zelf proberen om die missie een paar keer uit te spelen voordat het gelukt is? Speel anders eerst wat andere missies en probeer deze later nogmaals. Kijk voor hints in onze walkthrough: http://faq.gtasanandreas.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) Adman kan je niet effe zelf proberen om die missie een paar keer uit te spelen voordat het gelukt is?Speel anders eerst wat andere missies en probeer deze later nogmaals. Kijk voor hints in onze walkthrough: http://faq.gtasanandreas.nl jah maar sorry het lukt me niet en ik heb geen andere missies te doen dusz zou het egt HEEL erg aardig vinden als iemand het voor zou willen doen Bewerkt: 16 juni 2005 door adman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 ja maar als je dit al een lastige missie vind...houd ik me hart vast voor later in het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) ja maar als je dit al een lastige missie vind...houd ik me hart vast voor later in het spel hehehehe jah ik ben niet goed in RACEN zij ik tog maarjah ik hoop dat iemand het will doen voor me ...' PS: wie is het all proberen ? Bewerkt: 16 juni 2005 door adman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) Racen is niet een van mijn sterkste kanten,maar als je het vaak doe dan lukt het van zelf. Een van mijn betere kanten zijn schiet missies:lekker knallen. En veel succes nog met die race missie. Bewerkt: 16 juni 2005 door *****MARCO***** Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MAD_STUNTER Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 ja maar als je dit al een lastige missie vind...houd ik me hart vast voor later in het spel hehehehe jah ik ben niet goed in RACEN zij ik tog maarjah ik hoop dat iemand het will doen voor me ...' PS: wie is het all proberen ? Ik wel...Maar zit op school... Ik kijk thuis wel ff... Ff een tip voor als je het nog een keer zelf wil proberen: -Geen gas geven in de bochten -Rancher is fijn voor de eerste race -Niet de handrem gebruiken want dan slip je als een gekke! -En bij de eerste bocht bij de eerste race kan je met de Rancher d'r zo 2-3 uit de weg drukken! Greetz...! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) Bedankt dat je het probeert ! egt bedankt Bewerkt: 17 juni 2005 door adman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) EDIT: het is all gelukt Bewerkt: 18 juni 2005 door adman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 nog wat tips: - neem de buffalo, die staat ook dichtbij, en daar kun je ook saven....Die auto slipt bijna niet, en gaat superhard - snij zoveel mogelijk af, maar geef weinig of geen gas op heuvels en dergelijke want dan val je om. - geen gas in de bochten zoals werd verteld. - snij iedereen af en beuk tegen ze aan. - waneer je op 1 staat kun je vaak gas los laten, en bochten rustig nemen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) nog wat tips:- neem de buffalo, die staat ook dichtbij, en daar kun je ook saven....Die auto slipt bijna niet, en gaat superhard - snij zoveel mogelijk af, maar geef weinig of geen gas op heuvels en dergelijke want dan val je om. - geen gas in de bochten zoals werd verteld. - snij iedereen af en beuk tegen ze aan. - waneer je op 1 staat kun je vaak gas los laten, en bochten rustig nemen... over toeval gesproken zo is het me dus gelukt maar iedereen bedankt maar weer probleem na de missie moet je gwn dezelfde weer doen maar dan andersom <_< Bewerkt: 18 juni 2005 door adman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.