Jump to content

jetpack

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe blijf ik in de lucht hangen met een jetpack op de pc?

op wikigta staat er Q & E als ik die indruk blijf ik echter dalen.

Moet ik wat instellen of zo? of hebben er meer mensen last van?

Geplaatst: (bewerkt)

Eerst en vooral welkom op het forum.

Als je bij "Options" gaat klik dan is op "Controller Setup" en daarna op "Rendifine Controls" (Of zoiets)en dan moet je is kijken bij "Foot Controls" of "Vehicle Controls" en kijk is of je daar niks raar tegen komt.

Bewerkt: door .Corneria.
Geplaatst:

Maar, bij mij was het al automatisch ingesteld op W. Kijk eens met welke toets je vliegt. Normaal moet je die ingedrukt houden.

Geplaatst:

Standaard is Left Shift omhoog en Spatie naar beneden met een jetpack maar Left Shift kan ook naar beneden zijn met een jetpack.

Eerst en vooral welkom op het forum.

Als je bij "Options" gaat klik dan is op "Controller Setup" en daarna op "Rendifine Controls" (Of zoiets)en dan moet je is kijken bij "Foot Controls" of "Vehicle Controls" en kijk is of je daar niks raar tegen komt.

er stond niks raars tussen had nog geprobeerd met resetten maar ging ook niet.

en bij mij is L shift naar beneden.

Kan iemand misschien en screenshot maken van de instellingen kan ik kijken wat er anders is.

Bewerkt: door ShelbyGT500
Geplaatst:

Stationair blijven hangen is de beide 'zijwaarts vorderen'-knoppen inhouden. Dit zijn je 'Bank'-knoppen, of te wel, de knoppen die jij hebt ingestelt om met je vliegtuig de draaien. Dit zijn tevens dezelfde knoppen voor 'Look Left' & 'Look Right', kijk welke knoppen hiervoor staan ingestelt, deze moet je dan inhouden :) .

Geplaatst:

ja da klopt alen bij mij doet ie da niet :S

die stuwraketten draaien wel rond als ik op de grond sta maar als ik dan weer wil vliegen gaat ie weer naar beneden.

Ook geen geluk het is trouwens ook het geval als ik allen Q of E indruk als ik op de grond sta dan ga ik gewoon naar rechts of links en ga ik de lucht in dan weer niet. misschien ff opnieuw installeren.

>>> Door _KoE_Mzungu: Dubbelpost samengevoegd, gebruik de [bewerken]-knop om je laatste bericht aan te passen.<<<

Geplaatst:

Heb je randapparatuur aangesloten aan je PC die invloed kunnen uitoefenen op het spel, maar die je niet gebruikt om te spelen? Denk aan een joystick of gamepad die op z'n kant ligt o.i.d., koppel deze los van je PC en probeer het opnieuw. .. Ik doe ook maar een suggestie. :{

Ik heb een vraag over een jetpack. Je zult denken dat ik wil vragen hoe ik aan een jetpack kom maar nee ik wil vragen hoe je van een jetpack afkomt.

Ik heb een jetpack maar ik weet nie hoe je die weg doet. Ik heb al ergens gelezen rechter shirt + i maar dat werkt niet

Weet iemand wel hoe dit moet?

Thomas Hendriks

>>> Door _KoE_Mzungu: Graag in het vervolg eerst de ogen open doen, er was v/d week al een topic gemaakt over de jetpack. Een nieuw topic is dan toch echt niet nodig.<<<

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Samengevoegd met het reeds bestaande topic.

Ik heb een vraag over een jetpack. Je zult denken dat ik wil vragen hoe ik aan een jetpack kom maar nee ik wil vragen hoe je van een jetpack afkomt.

Ik heb een jetpack maar ik weet nie hoe je die weg doet. Ik heb al ergens gelezen rechter shirt + i maar dat werkt niet

Weet iemand wel hoe dit moet?

Thomas Hendriks

Op de PS2 moet je gewoon Triangle.gif drukken om de Jetpack uit te doen.

Op de PC is dit inderdaad F of Enter, tenzij jij je controls hebt veranderd.

Het is in ieder geval dezelfde knop als die je gebruikt om in/uit een voertuig te komen.

Bewerkt: door Mr. Sugo

Als je inderdaad niets hebt veranderd aan de 'standard' besturing van GTA: San Andreas doe je, je Jetpack weg (af) via de Enter toets.

Kijk anders eventueel op ->deze<- pagina voor de algemene besturing. ;)

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Geplaatst:

Denk er wel aan dat je op de grond moet staan, CJ zal de jetpack niet loslaten wanneer je in de lucht bent ;) .

Tenzij je deze mod gebruikt : http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=6146

Ik weet niet zeker als je hem wilt hebben, maar hij kan nuttig zijn.

Je kan dan wanneer je in de lucht bent je jetpack loslaten en waarschijnlijk te pletter vallen :puh:

Je hebt wel CLEO3 nodig :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...