einhausmaple Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 hallo, ik heb vandaag 3 handleidingen gevolgd om te modden met gta sa. ik volgde alles en op het einde stond er bij alle 3: start gta san andreas en veel plezier. nou, ik start gta en dan laad hij . op het midden van het laden loopt hij vast. dat doet hij ELKE keer. dus ik vervang de data en model map met de originele en dat doet hij het wel( maar ik heb die mods dan niet) ik heb versie 1.0 kan iemand mij helpen? gr. joshua Reageren
Beagle Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Dan doe je blijkbaar iets verkeerd... Welke tutorial volg je en wat doe je dan precies? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 (bewerkt) nvm, te snel gelezen. Bewerkt: 25 januari 2010 door KillerZero86 Reageren
einhausmaple Geplaatst: 25 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 (bewerkt) nvm, te snel gelezen. omg, niet. ik snapte het eerst niet, 1000x grondig overnieuw gelezen ofzo. ik doe gwn iets verkeerd maar ik weet niet wat. @Beagle : http://www.gtaforum.nl/topic/42234-saov-handleiding-voor-img-tool-20/ Bewerkt: 25 januari 2010 door einhausmaple Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.