asse Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Hoe/waar moet je binnen (ondergronds) komen? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Dit kan in een missie of via een Hemel. Reageren
ShelbyGT500 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Er zijn twee manieren om dit te doen. De eerste en ook de veiligste is de 'stealth' methode. Al hurkend en met een sniper rifle in de hand, schiet je elke militair dood en ga je naar de controlekamer, aangegeven door een geel vierkantje om de deuren open te maken. De tweede methode is iedereen dood te schieten en naar binnen gaan via de ventilatieschacht. en die ventilatieschacht zit op dat soort dijkje aan de zuid-ooster hoek dan moet je dat gaas kapot schieten en kan je zo naar binnen lopen. >>> Door _KoE_Mzungu: Als je letterlijk tekst kopieert van een ander vermeldt dan altijd de bron. Bron: WikiGTA.<<< Reageren
meneer15 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Vergeet vooral niet op de zoeklichten te schieten, als die je spotten gaat de deur ook dicht . Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Vergeet vooral niet op de zoeklichten te schieten, als die je spotten gaat de deur ook dicht . Dat heeft weinig nut, want als je er meer dan twee kapot schiet gaat het alarm alsnog af. Reageren
meneer15 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 ... Ik schiet altijd al die dingen kapot en ik wordt nog niet opgemerkt ... ? Reageren
asse Geplaatst: 25 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 ´t Is gelukt, de poort was de hele tijd dicht doordat ik alle schijnwerpers kapot schoot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.