Jump to content

Moeilijke keuze gsm


ICE-Spirit

Recommended Posts

Mijn vade rheeft hier dus in Belgie een soort abonnement waarbij je per sms/oproep een aantal "punten" krijgt.

Met die punten kan je gratis een nieuwe gsm kopen. (Gratis en kopen in dezelfde zin... hmm :puh: )

Natuurlijk krijg je geen onbeperkte keuze, je hebt de keuze uit 4 gsm's, die al bij al niet zoooo speciaal zijn (bv geen wifi of 3g, wat ik praktisch niet nodig heb). Ik heb er al 2 geelimineerd, nl eentje waarvan ik de naam niet weet, maar die er gewoontjes uitzag, en dan nog de samsung corby TXT, die ik oerlelijk vind met dat hele klavier zomaar openlijk, zonder dat het inschuift.

Verder heb ik dus nog de keuze uit de LG Pop

lg-pop1.jpg

of de SAMSUNG B3410

samsung-b3410-new-1.jpg

Welke kies ik best? Ik vind de LG Pop wel coole looks hebben, maar men zegt dattie nogal traag is... Maar ik vind de Samsung ook weer cool, met dat toetsenbord, maar word 'ie daardoor niet wat te dik? Iemand ervaring? Tell me!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf een LG Viewty dus ik zou zeggen, ga voor LG maar mijn Viewty is ook tering traag. Als je nou wat meer geld hebt raad ik je een Iphone aan omdat die sowieso sneller is dan die andere twee telefoons en omdat de je met de Iphone veel meer kunt dan alleen maar bellen / sms'en.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf een LG Viewty dus ik zou zeggen, ga voor LG maar mijn Viewty is ook tering traag. Als je nou wat meer geld hebt raad ik je een Iphone aan omdat die sowieso sneller is dan die andere twee telefoons en omdat de je met de Iphone veel meer kunt dan alleen maar bellen / sms'en.

Maar ik ben een old skool gebruiker van gsm's, en heb hem alleen maar nodig om te sms'n en te bellen. Natuurlijk zal ik er ook wel wat apps en games opzetten, voor moest ik me ergens vervelen, maar wat het me eigenlijk om gaat, bij deze 2 gsm's, is welke het meest aan te raden valt, qua snelheid, en qua functionaliteit en het eventueel downloaden van extra apps, je weet wel, de zaken waar we het meest naar kijken bij het kopen van een gsm.

Ik heb al wat review bekeken, en men heeft voordelen en nadelen over beide, maar de Pop komt er beter uit. Wat ik wel jammer vind aan de Pop is het ontbreken van een 3.5 audio jack ding, wat bij de samsung wel aanwezig is. Maar, als je bij de Pop standaard een paar oordopjes bij krijgt, wat ik niet weet (iemand?), dan is dat geen probleem meer.

EDIT: Welke is, zeg maar, de beste als je bv een aflevering south park wilt bekijken?

Bewerkt: door ICE-Spirit
Link to comment
Delen op andere websites

Is ook met televisies zo, daar is LG ook slecht in. 3 jaar geleden kocht ik een philips televisie die ik nog steeds heb, en 2 jaar geleden had een collega van me zijn LG televisie al weg ge gooit. Maar we hadden het wel tegelijk gekocht 3 jaar geleden.

Met televisies met je ook altijd Samsung Sony of Philips nemen en zeker geen LG.

Bewerkt: door doesthematter
Link to comment
Delen op andere websites

Is ook met televisies zo, daar is LG ook slecht in. 3 jaar geleden kocht ik een philips televisie die ik nog steeds heb, en 2 jaar geleden had een collega van me zijn LG televisie al weg ge gooit. Maar we hadden het wel tegelijk gekocht 3 jaar geleden.

Met televisies met je ook altijd Samsung Sony of Philips nemen en zeker geen LG.

Dat is een overtuigend argument :puh:

Dan wordt het de Samsung!

Thx iedereen, nu maar snel gewend raken aan het Qwerty toetsenbord

Link to comment
Delen op andere websites

Is ook met televisies zo, daar is LG ook slecht in. 3 jaar geleden kocht ik een philips televisie die ik nog steeds heb, en 2 jaar geleden had een collega van me zijn LG televisie al weg ge gooit. Maar we hadden het wel tegelijk gekocht 3 jaar geleden.

Met televisies met je ook altijd Samsung Sony of Philips nemen en zeker geen LG.

Dat is een overtuigend argument puh2.gif

Dan wordt het de Samsung!

Thx iedereen, nu maar snel gewend raken aan het Qwerty toetsenbord

EDIT: Wat ik nog wil wete voor ik 'm bestel: kan iemand me bevestigen of je applicaties zoals bv Opera Mini, of andere, kan overzetten van de Pc naar de gsm via de USB-kabel?

en excuses voor de doubblepost, had ik even niet op gelet

Bewerkt: door ICE-Spirit
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet het antwoord op je vraag niet maar ik heb een vraag aan jou:

Als je die samsung hebt, wil je me dan vertellen wat jij er van vindt, want ik ben van plan precies dezelfde te kopen

Bewerkt: door BanaanDaan
Link to comment
Delen op andere websites

Is ook met televisies zo, daar is LG ook slecht in. 3 jaar geleden kocht ik een philips televisie die ik nog steeds heb, en 2 jaar geleden had een collega van me zijn LG televisie al weg ge gooit. Maar we hadden het wel tegelijk gekocht 3 jaar geleden.

Met televisies met je ook altijd Samsung Sony of Philips nemen en zeker geen LG.

Dat is een overtuigend argument puh2.gif

Dan wordt het de Samsung!

Thx iedereen, nu maar snel gewend raken aan het Qwerty toetsenbord

EDIT: Wat ik nog wil wete voor ik 'm bestel: kan iemand me bevestigen of je applicaties zoals bv Opera Mini, of andere, kan overzetten van de Pc naar de gsm via de USB-kabel?

en excuses voor de doubblepost, had ik even niet op gelet

Er zit geen usb kabel bij die moet je er zelf bij kopen. Ik wou hem zelf vandaag gaan halen krijgen ze hem overmorgen pas binnen:S

Dat qwerty toetsenbord went heus wel

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet het antwoord op je vraag niet maar ik heb een vraag aan jou:

Als je die samsung hebt, wil je me dan vertellen wat jij er van vindt, want ik ben van plan precies dezelfde te kopen

Zal ik zeker doen!

Verder nog iemand antwoord op de vraag:

kan iemand me bevestigen of je applicaties zoals bv Opera Mini, of andere, kan overzetten van de Pc naar de gsm via de USB-kabel?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...