Jump to content

MOD Installeren

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ten eerste heb je een hele oude versie gedownload

Ten tweede is het Simple Native Trainer. ;)

Wat je moet doen:

1. Download het meest recente Scripthook van aru. Zet hierbij alleen het dll bestand in de GTA IV map.
  2. Download een asi loader, bijvoorbeeld Alexander Blade's asi loader. Zet ook hier enkel het dll bestand in de GTA IV map.
  3. Download nu Simple Native Trainer 5.2. Zet Trainer.asi en Trainer.iniin de GTA IV map
  4. Download EFC20 error fix. Het installeren werkt hetzelfde als elke andere asi mod (zoals de bovenstaande trainer), maar is wel nodig in verband met een error die je anders elke keer krijgt.
  5. En wil je de trainer ook nog eens in multiplayer gebruiken, heb je Alexander Blade's FileCheckFix nodig. Zet ook hier het asi bestand in de GTA IV map.

Hoop dat het je lukt. :tu:

.

Bewerkt: door Dvt

Ten eerste heb je een hele oude versie gedownload

Ten tweede is het Simple Native Trainer. ;)

Wat je moet doen:

1. Download het meest recente Scripthook van aru. Zet hierbij alleen het dll bestand in de GTA IV map.
  2. Download een asi loader, bijvoorbeeld Alexander Blade's asi loader. Zet ook hier enkel het dll bestand in de GTA IV map.
  3. Download nu Simple Native Trainer 5.2. Zet Trainer.asi en Trainer.iniin de GTA IV map
  4. Download EFC20 error fix. Het installeren werkt hetzelfde als elke andere asi mod (zoals de bovenstaande trainer), maar is wel nodig in verband met een error die je anders elke keer krijgt.
  5. En wil je de trainer ook nog eens in multiplayer gebruiken, heb je Alexander Blade's FileCheckFix nodig. Zet ook hier het asi bestand in de GTA IV map.

Hoop dat het je lukt. :tu:

.

Ik heb dit allemaal gedaan en ga nu uitproberen. Maar eh... Modden in multiplayer kan een Ban oplever toch? xd

--

Nu krijg ik deze Error:

Sorry but this version of gtaiv.exe is not supported. Suported Versions : 1.0.3us , 1.0.4us, 1.0.0.4

--

Ben nu Patch aan het downloaden... :puh:(laatste: 1.0.0.4)

--

Ik heb het geprobeert.. maar nee hoor :-( als ik GTA IV opstart dan komt er zo'n CDTJE (mn muis) en dan komt er ineens te staan: Grand Theft Auto IV werkt niet meer. Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma word gesloten u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.

>>> Door Hanneswasco: Vier (!) berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken ipv meerdere posts na elkaar te plaatsen.<<<

Bewerkt: door Hanneswasco

Dat komt omdat je GTA als administrator moet opstarten als je mods gebruikt. klik met je rechtermuisknop op Rockstar Games Social Club en dan kies je voor opstarten al administrator ;)

Je kunt GTA IV ook standaard als admnistrator laten opstarten door met je rechtermuisknop te klikken en dan eigenschappen. Op het tabblad Compatibiliteit staat onderaan opstarten als administrator en die moet je aanvinken, zo hoef je die andere manier hierboven niet iedere keer te doen

Bewerkt: door Jarno91
Geplaatst:

Dat komt omdat je GTA als administrator moet opstarten als je mods gebruikt. klik met je rechtermuisknop op Rockstar Games Social Club en dan kies je voor opstarten al administrator ;)

Je kunt GTA IV ook standaard als admnistrator laten opstarten door met je rechtermuisknop te klikken en dan eigenschappen. Op het tabblad Compatibiliteit staat onderaan opstarten als administrator en die moet je aanvinken, zo hoef je die andere manier hierboven niet iedere keer te doen

Ik krijg alsnog de Foutmelding wat ik hierboven had gezegt.

Geplaatst:

Misschien dat je je pc dan moet herstarten

Ga ik nu proberen, ben over 5 minuten back :puh:

Nope. Nog steeds dezelfde melding. Toen ik in GTA San Andreas wou modden met ASI had ik hetzelfde porbleem. Maar b2GTAIV. Iemand oplossing?

>>> Door Hanneswasco: Ook hier dubbelpost samengevoegd, je bericht bewerken is de boodschap. ;)<<<

Geplaatst:

Beste Lezer,

Ik wil graag een MOD installeren genaamd: GTA IV Inside Trainer. Heb ik hier gedownload ( http://www.gtainside.com/en/download.php?do=download&id=25629 ) Alleen voor mij is nu de vraag, wat moet ik nu doen? Ik heb niet veel verstand van Asi etc. Dus ik wil graag een duidelijke uitleg.

Sorry voor de overlast,

Nico Bellic

Wat voor mod is het?? want als je een auto mod hebt bijv. dan moet je sparkIV downloaden en openen en dan moet je het bestaande bestand van die auto kopieren want anders ben je de auto kwijt(dat moet je allemaal doen op C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\pc\models\cdimages doen).

Geplaatst:

lekkere reactie van je marno, je reageert op een post zonder deze eerst goed gelezen te hebben, er staat duidelijk in welke mod hij nou wil installeren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...