bjorn13 Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 mensen ik heb hulp nodig!! maandag moet ik en spreekbeurt doen hé.. over de computer.. en en ik wil vragen als iemand info heeft over de eerste PC :o ! alvast bedankt !!! Reageren
Joriz Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 Pak is een boek! Kijk is op internet. Doe wat. Iedergeval wij gaan je niet helpen anders leer je nooit wat! TIP: http://www.wikipedia.org Reageren
The Godfather Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 vroeger, toen ik nog spreekbeurten had, ging ik altijd naar de bibliotheek. knipte ook altijd die plaatjes uit het boek..om in mijn verslag te doen B) . anyway, daar zou je ook kunnen gaan kijken. of vraag BoMBeRMaN hij weet veel van computers :lol: Reageren
Quatroking Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Geplaatst: 17 juni 2005 of kijk eens op archive.org! grootste archief dat er is! Reageren
marcelheerde Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) Ga gewoon naarScholieren.comdaar kun je komplete werkstukken van af halen dat doe ik ook altijd en ik heb altijd een goed cijfer!Ik moest laats nog een werkstuk maken voor muziek over instrumenten en ik had een 8,5 gekregen!Het was maar 5 minuten werk B) Bewerkt: 21 juni 2005 door marcelheerde Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) vroeger, toen ik nog spreekbeurten had, ging ik altijd naar de bibliotheek.knipte ook altijd die plaatjes uit het boek..om in mijn verslag te doen B) . anyway, daar zou je ook kunnen gaan kijken. of vraag BoMBeRMaN hij weet veel van computers :lol: grmbl... waarom ben ik altijd het pispaaltje.. en nee... ik kan niet helpen NEE!!! de grootste fout die je kan maken!!!! het is BoMBeRMeN, niet BoMBeRMaN Bewerkt: 21 juni 2005 door BoMBeRMeN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.