Jump to content

kan mijn videokaart gta aan


jakker44

Recommended Posts

Waarschijnlijk niet, anders op heel laag.

Ik weet je processor etc. niet anders kunnen we een beter advies geven.

Mijn prossecor kan ik altijd iets sneller maken met een chip die eerst in mijn pc zat eruit gehaald voor andere pc maar dan is die ander traag hier de proccesor

Intel® Core2 Duo CPU E6550 @ 2.33GHz

Link to comment
Delen op andere websites

Oke dan weet ik genoeg.... anders doe ik wel een test via gta iv zelf

reageer anders even hierop

Video RAM 512 MB 1.6 GB Yes

3D Yes

Hardware T&L Yes

Pixel Shader version 3.0 4.0

Vertex Shader version 3.0 4.0

Bewerkt: door jakker44
Link to comment
Delen op andere websites

zoals men al zegt het is te halen

ik hem zelf ook maar, ik heb wel eens problemen gehad zoals, hele rare beelden en dat hij vast liep

de kwaliteit is niet al te best vind ik, ik zou kijken voor een andere videokaart.

Link to comment
Delen op andere websites

zoals men al zegt het is te halen

ik hem zelf ook maar, ik heb wel eens problemen gehad zoals, hele rare beelden en dat hij vast liep

de kwaliteit is niet al te best vind ik, ik zou kijken voor een andere videokaart.

dat is volgensmij ook wel dat haperen zoals ik al gelezen heb met een patch optelossen... niet helemaal maar wel beetje...

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik heb een vraagje... kan mijn nvidia geforce 8600 GT gta iv aan..?

Voor zover ik weet kan je hem volgens mij aan. En voor alle zekerheid: Download Flitskikker Infotool: Dat verteld je alle informatie die je nodig hebt. Ik heb nu een *** Videokaart :bonk: en er kan gelukkig een nieuwe ingegooid worden. Kost me wel wat, maar dan heb ik ook wat :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik heb een vraagje... kan mijn nvidia geforce 8600 GT gta iv aan..?

Voor zover ik weet kan je hem volgens mij aan. En voor alle zekerheid: Download Flitskikker Infotool: Dat verteld je alle informatie die je nodig hebt. Ik heb nu een *** Videokaart :bonk: en er kan gelukkig een nieuwe ingegooid worden. Kost me wel wat, maar dan heb ik ook wat :D

Ik heb het getest en ja HET WERKT TOF! ik heb patch's geinstalleerd en hij haapert nu niet eens meer :)

Ik ga nu mijn moederbord 1 chip bijzette.... BEDANKT VOOR JULLIE HULP NOG ANDERE MOGELIJKHEDEN OM HET GOED TEKUNNE SPELEN ZIJN WELKOM

Link to comment
Delen op andere websites

zoals men al zegt het is te halen

ik hem zelf ook maar, ik heb wel eens problemen gehad zoals, hele rare beelden en dat hij vast liep

de kwaliteit is niet al te best vind ik, ik zou kijken voor een andere videokaart.

dat is volgensmij ook wel dat haperen zoals ik al gelezen heb met een patch optelossen... niet helemaal maar wel beetje...

dat haperen wordt wel verholpen maar de kwaliteit niet dat helpt weinig door patch's ken ik jou vertellen,

ik speel al bijna een jaar met deze kaart alleen met mods komt er nog een beetje van te recht voor de rest niet veel

Bewerkt: door PorZ19
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...