Lance Vance Dance Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Hey iedereen, Ik heb onlangs een Jabra headset gekocht van 20 euro. Misschien is het niet de beste kwaliteit, want hij werkt voor geen meter. Ten eerste kon ik de code nergens vinden, dus heb ik heb via internet moeten opzoeken. Ten tweede wil het lampje maar niet blijven branden. Hij knippert steeds even en gaat dan zomaar uit. Hij staat wel als geactiveerd onder instellingen --> bluetooth, maar hij doet het niet (ik heb ook geen luidsprekericoontje voor mijn naam bij Cod WoW2). Het lampje moet gewoon blijven branden en dat doet hij niet als ik op het knopje druk van de headset. Iemand enig idee? Bedankt Reageren
flippie13 Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Het enige wat k me op dit moment kan bedenken is of die wel aanstaat en/of de accu wel vol/leeg is Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Och ja daar had ik ook in het begin last van. Doordat de host in een potje CoD hele slechte connectie had ging mijn headset uit en ik kreeg hem de hele week niet meer aan. Maar goed om het probleem op te lossen moet je eerst weten hoe je hem normaal aanzet. Als je het knopje iets te lang houd ingedrukt gaat hij weer uit. Dus heel simpel houd hem ingedrukt tot het lampje brand en laat hem daarna ook direct weer los. Als dat de oplossing niet is moet je proberen hem opnieuw in te stellen. Verwijder de headset weer van je pc of console en stel hem weer opnieuw in. Hoop dat ik je hiermee heb geholpen en anders zou ik het ook niet weten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.