AeroCool (gast) Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 (bewerkt) Goedemorgen. Ik krijg het vermoedde dat iedereen op dit forum me haat. hoezo? waarom krijg je dat gevoel? ik haat jou niet hoor Bewerkt: 24 februari 2010 door dennis313
Deluxo Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Iedereen doet zo bot tegen me. Daan, welke trainer gebruik jij in Grand Theft Auto: IV?
BoerBanaan Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Iedereen doet zo bot tegen me. Daan, welke trainer gebruik jij in Grand Theft Auto: IV? vraag midnightmayhem, ik heb het van hem gekregen
Dr.Oppai Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Iedereen doet zo bot tegen me. Daan, welke trainer gebruik jij in Grand Theft Auto: IV? ik denk dat de meeste forummers gewoon chagrijnig zijn omdat hun vakantie voorbij is
AeroCool (gast) Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 ja en onze vakantie is leuker begonne
Deluxo Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 (bewerkt) Iedereen doet zo bot tegen me. Daan, welke trainer gebruik jij in Grand Theft Auto: IV? ik denk dat de meeste forummers gewoon chagrijnig zijn omdat hun vakantie voorbij is Nein, iedereen doet al vanaf het begin bot tegen me. Alsof ik een domme nieuweling ben die niet weet hoe en wat ik moet doen. Achja... ik krijg natuurlijk een goed humor als ik me boxen op hun hardst zet en me subwoofer op max. Lekkere sound! Bewerkt: 24 februari 2010 door Deluxo
AeroCool (gast) Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 krijgje raare prive berichten? en wie zegt dat allemaal?
Dr.Oppai Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Iedereen doet zo bot tegen me. Daan, welke trainer gebruik jij in Grand Theft Auto: IV? ik denk dat de meeste forummers gewoon chagrijnig zijn omdat hun vakantie voorbij is Nein, iedereen doet al vanaf het begin bot tegen me. Alsof ik een domme nieuweling ben die niet weet hoe en wat ik moet doen. Achja... ik krijg natuurlijk een goed humor als ik me boxen op hun hardst zet en me subwoofer op max. Lekkere sound! waarom vind je ze wat bot dan? wat zeggen ze dan?
AeroCool (gast) Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Iedereen doet zo bot tegen me. Daan, welke trainer gebruik jij in Grand Theft Auto: IV? ik denk dat de meeste forummers gewoon chagrijnig zijn omdat hun vakantie voorbij is Nein, iedereen doet al vanaf het begin bot tegen me. Alsof ik een domme nieuweling ben die niet weet hoe en wat ik moet doen. Achja... ik krijg natuurlijk een goed humor als ik me boxen op hun hardst zet en me subwoofer op max. Lekkere sound! waarom vind je ze wat bot dan? wat zeggen ze dan? dave dat vraag ik ook XD
BoerBanaan Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 (bewerkt) Ik wil er liever over kappen. Ok, laten we het gezellig maken: (je moet wel kijken, die is echt geweldig) http://www.youtube.com/watch?v=ENxGqKztnfI Bewerkt: 24 februari 2010 door BanaanDaan
Dr.Oppai Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Ik wil er liever over kappen. is goed maar bedenk maar dat de leden van ghost legion je niet haten.
AeroCool (gast) Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 nee waarom zouden we elkaar haten?
BoerBanaan Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 (bewerkt) nee waarom zouden we elkaar haten? we houden allemaal van elkaar <3 (dus zal ik de naam van de clan veranderen in Gay Legion?) Bewerkt: 24 februari 2010 door BanaanDaan
Recommended Posts