SNIPER44 Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 Eine goede middag! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 goede middag Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 (bewerkt) Ik hoef tot maandag niet meer te leren. Nu vrij, morgen + overmorgen schoolreisje en dan weekend! En ik ben best populair. Ö Bewerkt: 2 juni 2010 door Casss Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 Ik hoef tot maandag niet meer te leren. Nu vrij, morgen + overmorgen schoolreisje en dan weekend! En ik ben best populair. Ö Ik ben populairderder dan jij :puuuuuh: en ik ben de hele week vrijgeweest (door ziekte welliswaar maargoed ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 Ik hoef tot maandag niet meer te leren. Nu vrij, morgen + overmorgen schoolreisje en dan weekend! En ik ben best populair. Ö Ik ben populairderder dan jij :puuuuuh: en ik ben de hele week vrijgeweest (door ziekte welliswaar maargoed ) Wat voor ziekte heb je? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 Ik hoef tot maandag niet meer te leren. Nu vrij, morgen + overmorgen schoolreisje en dan weekend! En ik ben best populair. Ö Ik ben populairderder dan jij :puuuuuh: en ik ben de hele week vrijgeweest (door ziekte welliswaar maargoed ) Wat voor ziekte heb je? Boeritis. Het is een ziekte waardoor je niet zonder je akker kan en dus thuismoet blijven om voor je akker te zorgen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 Ik hoef tot maandag niet meer te leren. Nu vrij, morgen + overmorgen schoolreisje en dan weekend! En ik ben best populair. Ö Ik ben populairderder dan jij :puuuuuh: en ik ben de hele week vrijgeweest (door ziekte welliswaar maargoed ) Wat voor ziekte heb je? Boeritis. Het is een ziekte waardoor je niet zonder je akker kan en dus thuismoet blijven om voor je akker te zorgen. Oftewel: computerverslaving. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 (bewerkt) [CONTEST]Populairste lid - Hoofdtopic - Wie is het populairste lid van GTAForum kijk in de topic of je er tussen staat ik heb mij zelf en boerbanaan en cass tussen zien staan http://www.gtaforum.nl/topic/113022-contestpopulairste-lid-hoofdtopic/page__st__15__p__1665189__hl__dennis313__fromsearch__1entry1665189 Bewerkt: 2 juni 2010 door dennis313 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 [CONTEST]Populairste lid - Hoofdtopic - Wie is het populairste lid van GTAForum kijk in de topic of je er tussen staat ik heb mij zelf en boerbanaan tussen zien staan http://www.gtaforum....1entry1665189 Ik sta er ook tussen, al 7x op mij gestemd. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 zonder te kijken weet ik al dat niemand op mij stemd omdat ik niet Populair ben Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 zonder te kijken weet ik al dat niemand op mij stemd omdat ik niet Populair ben Hoezo niet populair? Je kan beter zeggen dat je gewoon niet zo bekend bent omdat je niet veel post in het forum, behalve hier. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 dat bedoek ik;) ik post hier veel en iv gedeelte vaak en ik heb net ook even gestemd op leden die ik veel contact mee heb Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 (bewerkt) Dennis je bent wel een boer "Dennis, de boer van de groep Na wat seven upjes vind je hem op de stoep Headbangent, met zn kop zonder haar Ramt hij de nacht door op zijn basgitaar" Bewerkt: 2 juni 2010 door BoerBanaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 (bewerkt) wat heeft gamekings en boer er mee te maken?? ik vind het niet erg om niet bekend te zijn maare ben geen boer jij wel ga je kippen voeren Bewerkt: 2 juni 2010 door dennis313 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 (bewerkt) wat heeft gamekings en boer er mee te maken?? Kijk dat filmpje maar, dan snap je het EDIT: Nieuwe signature Bewerkt: 2 juni 2010 door BoerBanaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts