AeroCool (gast) Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 ow dat filmpje ken ik maar dat gaat over dennis die bij gamekings werkt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 ow dat filmpje ken ik maar dat gaat over dennis die bij gamekings werkt .. Dat is juist de grap Dennisje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 Ik ben begonnen met een website Klik Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 Ik ben begonnen met een website Klik Nice Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 Ik ben begonnen met een website Klik Leuke layout. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 Nice Leuke layout. Bedankt, maar er moet nog veel aan gebeuren zoals links die bold moeten gaan als je eroverheen gaat met je muis. En nog een balk van onderen met Copyright gedoe erin. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 zelf gescript? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 (bewerkt) zelf gescript? Ja maar met die plaatjes is van Photoshop. De rest, links,text, en alles onder de menubalk in niet van photoshop maar is gescript. EDIT: Dit is in photoshop gedaan : Bewerkt: 2 juni 2010 door shotyoudie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 zelf gescript? Ja maar met die plaatjes is van Photoshop. De rest, links,text, en alles onder de menubalk in niet van photoshop maar is gescript. Er zit wel een typfout op de contact-pagina. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 zelf gescript? Ja maar met die plaatjes is van Photoshop. De rest, links,text, en alles onder de menubalk in niet van photoshop maar is gescript. Er zit wel een typfout op de contact-pagina. Maakt nu nog niet zo veel uit. Ik weet niet waarvoor ik dit ga gebruiken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 zelf gescript? Ja maar met die plaatjes is van Photoshop. De rest, links,text, en alles onder de menubalk in niet van photoshop maar is gescript. Er zit wel een typfout op de contact-pagina. Maakt nu nog niet zo veel uit. Ik weet niet waarvoor ik dit ga gebruiken Leer VB en maak je eigen programma's. ^^ Doe ik ook. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 (bewerkt) zelf gescript? Ja maar met die plaatjes is van Photoshop. De rest, links,text, en alles onder de menubalk in niet van photoshop maar is gescript. Er zit wel een typfout op de contact-pagina. Maakt nu nog niet zo veel uit. Ik weet niet waarvoor ik dit ga gebruiken Leer VB en maak je eigen programma's. ^^ Doe ik ook. Ik ken VB en maak me eigen programma's. hier 1 :http://www.solidfiles.com/d/6e1f/ Dat is MSNTool2.2 kan je mee spammen MSN status veranderen, kortom zinloos. voor een serial kan je me pmen want anders kan je niks met mijn programma. Bewerkt: 2 juni 2010 door shotyoudie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 (bewerkt) Leer VB en maak je eigen programma's. ^^ Doe ik ook. Ik ken VB en maak me eigen programma's. hier 1 :http://www.solidfiles.com/d/6e1f/ Dat is MSNTool2.2 kan je mee spammen MSN status veranderen, kortom zinloos. voor een serial kan je me pmen want anders kan je niks met mijn programma. Probeer er maar wat verder in te gaan, ik kan Youtube downloaders maken. (helaas werken ze niet meer met de nieuwe beveiliging) Bewerkt: 2 juni 2010 door Casss Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 VB, ooit is geprobeerd maar er is niet veel van gekomen. xD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 Leer VB en maak je eigen programma's. ^^ Doe ik ook. Ik ken VB en maak me eigen programma's. hier 1 :http://www.solidfiles.com/d/6e1f/ Dat is MSNTool2.2 kan je mee spammen MSN status veranderen, kortom zinloos. voor een serial kan je me pmen want anders kan je niks met mijn programma. Probeer er maar wat verder in te gaan, ik kan Youtube downloaders maken. (helaas werken ze niet meer met de nieuwe beveiliging) Het is ook een hele kunst om iets te maken dat nu niet meer werkt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts