thomas1010 Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 Sorry dta ik lang niet online kwam maar ik kon niet op pc en ik ga niet meer actief zijn tot 20 juni ofzoiets met de verband van de examens want ik moet veel inhallen (of hoe jij dat ook schrijft) dus tot over een halve maand Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 Sorry dta ik lang niet online kwam maar ik kon niet op pc en ik ga niet meer actief zijn tot 20 juni ofzoiets met de verband van de examens want ik moet veel inhallen (of hoe jij dat ook schrijft) dus tot over een halve maand 12 en examens? Wow Belgie begint eng te worden. En kun je vanavond niet meedoen met EfLC? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 Tuurlijk, vanaf je twaalf zit je in het 1e middelbaar en daar heb je voor de 1e keer examens. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomas1010 Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 Ben bijna 13 nog 18 dagen en ik kan nie mee doen ben bij mijn vader EFLC werkt niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 3 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 Tuurlijk, vanaf je twaalf zit je in het 1e middelbaar en daar heb je voor de 1e keer examens. Lol, ben ik blij dat ik in Nederland woon. Ik heb Dennis313 zojuist gepromoveerd tot leider van GL Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 thx daan ik zag me best doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 Tuurlijk, vanaf je twaalf zit je in het 1e middelbaar en daar heb je voor de 1e keer examens. Lol, ben ik blij dat ik in Nederland woon. Ik heb Dennis313 zojuist gepromoveerd tot leider van GL België is bekend voor zijn goed/uitstekend onderwijs. Maar het is voor mij soms toch iets "te goed" onderwijs. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 Tuurlijk, vanaf je twaalf zit je in het 1e middelbaar en daar heb je voor de 1e keer examens. Lol, ben ik blij dat ik in Nederland woon. Ik heb Dennis313 zojuist gepromoveerd tot leider van GL Ik dacht dat je 3 teveel vond? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 thx daan ik zag me best doen Dan kan je mooi beginnen met je typfouten XD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 thx daan ik zag me best doen Dan kan je mooi beginnen met je typfouten XD grapjas Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 thx daan ik zag me best doen Dan kan je mooi beginnen met je typfouten XD grapjas en mijn lolbroek dan ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 thx daan ik zag me best doen Dan kan je mooi beginnen met je typfouten XD grapjas en mijn lolbroek dan ? Qvdm . Maar gefeliciteerd dennis met je promotie. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 Laten we z'n vogel Ereparkiet maken . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Luzhin2.4 Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 en wie is nu het opper-opperhoofd? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 (bewerkt) en wie is nu het opper-opperhoofd? niemand is nu co-leider of te wel hoe jij het noemt opper-opperhoofd @dave thx Bewerkt: 3 juni 2010 door dennis313 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts