Jump to content

Ghost Legion - Clan talk

BoerBanaan

Recommended Posts

• Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BoerBanaan

692

• Dr.Oppai

427

• Casss

231

• Cabyon

182

Top Posters In This Topic

Posted Images

België is bekend voor zijn goed/uitstekend onderwijs. Maar het is voor mij soms toch iets "te goed" onderwijs. :puh:

Het Belgisch onderwijs loopt qua jaren ongeveer 3 jaar voor op de VS :7 .

Het kan inderdaad soms wat zwaar zijn... zelfs voor genieën, maar dan wel luie genieën ^_^ .

Delen op andere websites

België is bekend voor zijn goed/uitstekend onderwijs. Maar het is voor mij soms toch iets "te goed" onderwijs. :puh:

Het kan inderdaad soms wat zwaar zijn... zelfs voor genieën, maar dan wel luie genieën ^_^ .

Haha, jij bent zo een lui genie zeker? :puh:

Delen op andere websites

hoi, ik ben hier nieuw in de clan en kan iemand mij een beetje uitleggen wat wij doen en of wij ook teamspeak ofzo gebruiken

en als die commands van sa:mp ben ik ook vergeten

Delen op andere websites

Haha, jij bent zo een lui genie zeker? :puh:

Inderdaad, zonder iets te doen door het middelbaar zuimen... :7

haha, tjsa ik doe ook niets maar heb er wel wat voor moeten betalen.. :)/:(

@hierboven, wij gebruiken geen teamspeak. Toch voor zover ik weet. :?

Delen op andere websites

AeroCool (gast)

hoi, ik ben hier nieuw in de clan en kan iemand mij een beetje uitleggen wat wij doen en of wij ook teamspeak ofzo gebruiken

en als die commands van sa:mp ben ik ook vergeten

Wij doen skype om met elkaar te praten de commands kan ja altijd vragen als je ingame bent elke zondag word de agenda geupdate de agenda staat op pagina 2 en welkom in de clan

Delen op andere websites

Als er op een Belgische school een uur uitvalt, moeten de leerlingen daar op school blijven. Hier in Nederland mag je dan gewoon naar huis. :bier:

Delen op andere websites

Als er op een Belgische school een uur uitvalt, moeten de leerlingen daar op school blijven. Hier in Nederland mag je dan gewoon naar huis. :bier:

Grapjas, ik zit op een Nederlandse school maar je moet gewoon op school blijven hoor :7 . Tenzij het het eerst uur is voordat je naar school gaat of het laattste uur maar niet tussen lessen in.

Delen op andere websites

okay, das fijn om te weten.

kan ik altijd op de server of op bepaalde dagen

mijn skype =

iefen.j.w.z.

en krijg ik dan ook een pass van de server?

is dat JWZ er ook bij?

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...