BoerBanaan Geplaatst: 4 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 Daan nu er geen co-leider is mag maxie dan co-leider worden? Nee.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 ja ik was toen best wel jong en vond dat vet Ik vind het ook echt heel erg cool heur . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 Je weet zeluuuf Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 nu IV meeting Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 Gefeliciteerd Dennis. Ik ben net terug van mijn 2 daags schoolreisje. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 4 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 Weer waren er weinig mensen aanwezig, da's erg jammer want met drie mensen bij een meeting is het niet zo leuk. Ik vind ook dat er minimaal 6 mensen moeten zijn van de negentien(!!). Er gaan veranderingen komen, maar daar komen jullie nog wel achter, eerst blijft het binnen de crew. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 Je hebt gelijk, maar daar ga ik niet veel last van krijgen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 4 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 Je hebt gelijk, maar daar ga ik niet veel last van krijgen Niemand gaat er last van krijgen, want dat is het doel niet van een clan. Dus de veranderingen worden misschien wel voordelig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 (bewerkt) ik vond het wel saai met ze 3jer gister was daan en ik alleen in EFLC Bewerkt: 4 juni 2010 door dennis313 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 (bewerkt) ik vond het wel saai met ze 3jer gister was daan en ik alleen in EFLC Er hebben ook maar 8 mensen EFLC waarvan er waarschijnlijk altijd de helft van offline is. Dus ik zou niet weten wat jullie veranderingen zullen zijn. Veranderingen. =( Ik háát veranderingen. Bewerkt: 4 juni 2010 door Casss Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LSDesign Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 (bewerkt) Ik haat GFWL!!! Kl*te programma, door die update kan ik niet meer online spelen, aangezien ie vastloopt bij het aanmelden . Maar gelukkig doet SA:MP het nog wel, dus ik ben er morgen gewoon met stunten . Bewerkt: 4 juni 2010 door LSDesign Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 Ik haat GFWL!!! Kl*te programma, door die update kan ik niet meer online spelen, aangezien ie vastloopt bij het aanmelden . Maar gelukkig doet SA:MP het nog wel, dus ik ben er morgen gewoon met stunten . Me2. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 heb je een trainer er op staan??? zo ja verwijder eens je trainer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 4 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 Guys, met trots presenteer ik de nieuwe agenda, deze zal ik wat vaker hier in dit topic rondspammen (^^) en wordt wekelijks geüpdatet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2010 beste leden. stem de poll A.U.B Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts