Jump to content

Ghost Legion - Clan talk


BoerBanaan

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerBanaan

    692

  • Dr.Oppai

    427

  • Casss

    231

  • Cabyon

    182

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weer waren er weinig mensen aanwezig, da's erg jammer want met drie mensen bij een meeting is het niet zo leuk. Ik vind ook dat er minimaal 6 mensen moeten zijn van de negentien(!!). Er gaan veranderingen komen, maar daar komen jullie nog wel achter, eerst blijft het binnen de crew.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt gelijk, maar daar ga ik niet veel last van krijgen :)

Niemand gaat er last van krijgen, want dat is het doel niet van een clan. Dus de veranderingen worden misschien wel voordelig.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vond het wel saai met ze 3jer gister was daan en ik alleen in EFLC :(

Er hebben ook maar 8 mensen EFLC waarvan er waarschijnlijk altijd de helft van offline is. Dus ik zou niet weten wat jullie veranderingen zullen zijn. Veranderingen. =( Ik háát veranderingen.

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat GFWL!!! Kl*te programma, door die update kan ik niet meer online spelen, aangezien ie vastloopt bij het aanmelden :-(:duh: .

Maar gelukkig doet SA:MP het nog wel, dus ik ben er morgen gewoon met stunten :dans: .

Bewerkt: door LSDesign
Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat GFWL!!! Kl*te programma, door die update kan ik niet meer online spelen, aangezien ie vastloopt bij het aanmelden :-(:duh: .

Maar gelukkig doet SA:MP het nog wel, dus ik ben er morgen gewoon met stunten :dans: .

Me2.

Link to comment
Delen op andere websites

Guys, met trots presenteer ik de nieuwe agenda, deze zal ik wat vaker hier in dit topic rondspammen (^^) en wordt wekelijks geüpdatet.

1275666160-520.png

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...