Jump to content

Ghost Legion - Clan talk

BoerBanaan

Recommended Posts

• Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BoerBanaan

692

• Dr.Oppai

427

• Casss

231

• Cabyon

182

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zou wel een DM willen doen in SA ^^.

Ja dat kan ik wel doen ^^ Maar dit is ff een testversie, morgen gaan we stunten.

Stem op de poll

Bewerkt: door BoerBanaan
Delen op andere websites

Ik wil wel even zeggen dat ik tot 22/06 niet online kan spelen. Simpelweg omdat ik examens heb. En als de meetings in het weekend zijn .. wel gta iv werkt niet meer online en gta sa moet ik nog terug installeren. Maar ik ga na de examens mijn pc formateren om er dan alle rommel van te smijten en ook een laatste poging om gta iv terug te laten werken online, dus daarom dat ik ook gta sa er niet meer ga opzetten omdat het er dan toch terug af moet.

Bewerkt: door SNIPER44
Delen op andere websites

Ik wil wel even zeggen dat ik tot 22/06 niet online kan spelen. Simpelweg omdat ik examens heb. En als de meetings in het weekend zijn .. wel gta iv werkt niet meer online en gta sa moet ik nog terug installeren. Maar ik ga na de examens mijn pc formateren om er dan alle rommel van te smijten en ook een laatste poging om gta iv terug te laten werken online, dus daarom dat ik ook gta sa er niet meer ga opzetten omdat het er dan toch terug af moet.

Had je een trainer? Die moet je er dan afgooien, want die zorgt voor de oorzaak.

Stem op de poll

Bewerkt: door BoerBanaan
Delen op andere websites

Het ligt niet aan dat, het ligt aan mijn nat. Ik kan het spel wel in sp modus spelen maar ik kan niet online, ook al zet ik mijn poorten voor mijn router open. Ik heb het vroeger ook al eens gehad en toen had ik het kunnen fixen, maar toen ik gta iv onlangs had gepatched kwam er een fatal error op, dus het spel is dan gereïnstalleerd. Maar nog steeds heb ik de online problemen. Ik hoop het te verhelpen door mijn pc te formateren.

Delen op andere websites

De nieuwe GTA:

gtagl.jpg

Hoe vinden jullie hem? Ik heb zelfs het GTA logo zelf gemaakt ^_^ (door gewoon heel goed naar het originele logo te kijken :puh: ).

PS. ik heb hem in een spoiler geplaatst zodat het niet een eeuwigheid duurt voordat de pagina geladen is.

Bewerkt: door LSDesign
Delen op andere websites

Jammer dat er zo weinig leden zijn gekomen.

Ik wou er ook graag bij zijn maar mijn game is zo goed als onspeelbaar sinds die ****** update van GFWL :duh: .

Overigens vind ik de agenda van Dennis toch iets beter. Ik vind die van Daan overzichtelijk maar saai en die van Dennis is minder overzichtelijk maar niet zo saai dus ik stem op die van dennis :) .

Bewerkt: door BoerDave
Delen op andere websites

Ik heb op die van Daan geklikt omdat die gewoon nieuwer is, die van dennis ziet er hetzelfde uit als eerst. Maar die van Daan kan nog altijd veel beter.

Delen op andere websites

Ik heb op die van Daan geklikt omdat die gewoon nieuwer is, die van dennis ziet er hetzelfde uit als eerst. Maar die van Daan kan nog altijd veel beter.

Ach ja, het is geen signature of iets, maar gewoon om duidelijk te maken wat er die week plaatsvindt

Delen op andere websites

Haha, mooi gedaan. Voor wat moet het gebruikt worden?

Nergens voor :puh: , het is gewoon een wallpaper :) .

PS. De SA:MP meeting is toch morgen (hé, het is al bijna morgen :puh: ) om 15.00 uur?

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...