SNIPER44 Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 (bewerkt) Hopelijk komen er wat mensen opdagen. En jullie maar fun hebben terwijl ik aan het werken ben voor mijn eindwerk! Bewerkt: 5 juni 2010 door SNIPER44 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 Ik weet niet waar die agenda's staan, doe het gewoon easy, geef die van Daan de naam gtaf.nl/agendadaan en die van Dennis gtaf.nl/agendadennis Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 de agenda staat in de 2de post maar ik plaatst op de dag zelf ook een post Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 We hadden Daan gebanned. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 We hadden Daan gebanned. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 (bewerkt) We hadden Daan gebanned. Je vroeg erom, letterlijk en figuurlijk... je bent inmiddels weer unbanned. Bewerkt: 5 juni 2010 door Casss Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 We hadden Daan gebanned. Je vroeg erom, letterlijk en figuurlijk... je bent inmiddels weer unbanned. Wraak, niet? (Je weet nog wel van wanneer Cas, hint: gravity) Maargoed, heb best zin om te SA:MPen, kan ik bij iemand de server in? En oja Daan, mag ik de rang Relaxte Stunter? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 We hadden Daan gebanned. Je vroeg erom, letterlijk en figuurlijk... je bent inmiddels weer unbanned. Wraak, niet? (Je weet nog wel van wanneer Cas, hint: gravity) Maargoed, heb best zin om te SA:MPen, kan ik bij iemand de server in? En oja Daan, mag ik de rang Relaxte Stunter? Server is niet aan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 (bewerkt) Jonges, de amsterdam spelen zijn begonnen. Je kan nu met wapen en al van dit brugje af springen ! (in hardcore mode !) Bewerkt: 5 juni 2010 door shotyoudie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 Heb je daar ook spawnpoints? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 Heb je daar ook spawnpoints? Ja, langs god als je de eerste bent. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 Heb je daar ook spawnpoints? Ja, langs god als je de eerste bent. Als je dan eens lagg hebt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 Heb je daar ook spawnpoints? Ja, langs god als je de eerste bent. Als je dan eens lagg hebt. Ik denk dat god wel een goede pc heeft dus hij host zonder lagg <3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 Heb je daar ook spawnpoints? Ja, langs god als je de eerste bent. Als je dan eens lagg hebt. Ik denk dat god wel een goede pc heeft dus hij host zonder lagg <3 En als er dan mensen joinen die parkinson hebben? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 Jonges, de amsterdam spelen zijn begonnen. Je kan nu met wapen en al van dit brugje af springen ! (in hardcore mode !) *foto* Als je het zo graag wilt spring Daan er wel naakt van af hoor. <3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts