Jump to content

Ghost Legion - Clan talk


BoerBanaan

Recommended Posts

Als jullie op school met een netwerk werken heb ik nog een leuk trucje. Open Opdrachtprompt (cmd) en typ dan: net send <je bericht> dit bericht wordt dan naar iedereen in het netwerk verzonden. Echt lollig als je dat doet met het netwerk van mijn school met 200 computers. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerBanaan

    692

  • Dr.Oppai

    427

  • Casss

    231

  • Cabyon

    182

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als jullie op school met een netwerk werken heb ik nog een leuk trucje. Open Opdrachtprompt (cmd) en typ dan: net send <je bericht> dit bericht wordt dan naar iedereen in het netwerk verzonden. Echt lollig als je dat doet met het netwerk van mijn school met 200 computers. :7

Lol dat moet ik is proberen, want dan zie je dat op 1500 computers :7

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

;) kan ik ook

Dennis skype? :-(

nee zit met vitale PC te kloten

en als skype aan staat gaat vitale PC lagen

@cass dat ga ik morgen eens proberen op school XD

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Als jullie op school met een netwerk werken heb ik nog een leuk trucje. Open Opdrachtprompt (cmd) en typ dan: net send <je bericht> dit bericht wordt dan naar iedereen in het netwerk verzonden. Echt lollig als je dat doet met het netwerk van mijn school met 200 computers. :7

Lol dat moet ik is proberen, want dan zie je dat op 1500 computers :7

De andere krijgen dan zo'n popup venstertje met de tijd van de verzending, naam van de computer waar het vandaan komt en het bericht. Als jullie computernamen COM_1 t/m COM_1500 e.d merkt niemand dat jij het was. :7

Link to comment
Delen op andere websites

De andere krijgen dan zo'n popup venstertje met de tijd van de verzending, naam van de computer waar het vandaan komt en het bericht. Als jullie computernamen COM_1 t/m COM_1500 e.d merkt niemand dat jij het was. :7

Waarschijnlijk komt dan m'n leerlingennummer en die kent ook niemand (112258) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De andere krijgen dan zo'n popup venstertje met de tijd van de verzending, naam van de computer waar het vandaan komt en het bericht. Als jullie computernamen COM_1 t/m COM_1500 e.d merkt niemand dat jij het was. :7

Waarschijnlijk komt dan m'n leerlingennummer en die kent ook niemand (112258) :puh:

Als je dan typt: YOUR COMPUTER IS INFECTED WITH A VIRUS raken de leraren helemaal overstuur. Ik ken nog meer van die cmd grappen dus als je ze allemaal wil weten zeg je het maar. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dan typt: YOUR COMPUTER IS INFECTED WITH A VIRUS raken de leraren helemaal overstuur. Ik ken nog meer van die cmd grappen dus als je ze allemaal wil weten zeg je het maar. :7

Kom maar met die grappen ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dan typt: YOUR COMPUTER IS INFECTED WITH A VIRUS raken de leraren helemaal overstuur. Ik ken nog meer van die cmd grappen dus als je ze allemaal wil weten zeg je het maar. :7

Kom maar met die grappen ^^

Bij nader inzien toch niet... Ik hack binnen 2 minuten een geheel netwerk met cmd. icon_cab.gif

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

klopt ik heb wel eens perongeluk de pc van de systeembeheerder binnengekomen wat niet te bedoeling was ik wilde een klas genoot pesten

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dan typt: YOUR COMPUTER IS INFECTED WITH A VIRUS raken de leraren helemaal overstuur. Ik ken nog meer van die cmd grappen dus als je ze allemaal wil weten zeg je het maar. :7

Kom maar met die grappen ^^

Bij nader inzien toch niet... Ik hack binnen 2 minuten een geheel netwerk met cmd. icon_cab.gif

:-(

Link to comment
Delen op andere websites

De andere krijgen dan zo'n popup venstertje met de tijd van de verzending, naam van de computer waar het vandaan komt en het bericht. Als jullie computernamen COM_1 t/m COM_1500 e.d merkt niemand dat jij het was. :7

Dit werkt bij ons niet iedere leerling heeft zijn eigen gebruikersaccount :(

Ik hack binnen 2 minuten een geheel netwerk met cmd. icon_cab.gif

Dit werkt ook niet bij ons :( omdat onze school zo beveiligt is, is echt niet normaal :O en als je op een of andere manier inbreekt word er een virus naar de pc gestuurt die je pc lockt met een wachtwoord. En alleen school heeft dat wachtwoord :|

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dan typt: YOUR COMPUTER IS INFECTED WITH A VIRUS raken de leraren helemaal overstuur. Ik ken nog meer van die cmd grappen dus als je ze allemaal wil weten zeg je het maar. :7

Kom maar met die grappen ^^

Bij nader inzien toch niet... Ik hack binnen 2 minuten een geheel netwerk met cmd. icon_cab.gif

Haha zalig, zo mag je er nog wat zeggen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Beste leden van Ghost Legion,

Ik zat laatst te denken en kwam op een (misschien wel) leuk idee! Mijn idee was om leden zelf meetings te laten

organiseren. Lijkt dit jou wel wat? Neem het onderstaande lijstje even over en organiseer je eigen meeting!

Uiteraard zijn er wel regels om de boel een beetje georganiseerd te houden:

- Je organiseerd de meeting alleen met permissie van een van de leiders

- Je houdt je aan de normale forumregels

- Je moet het leuk (proberen te) maken

- Iedereen moet mee kunnen doen (als ze het juiste spel hebben)

[i]Ik wil graag een meeting organiseren en ga akkoord met de regels[/i]
[b]Wat voor meeting organiseer je: [/b]
[b]In welk spel speel je het: [/b]
[b]Op welke datum en tijd: [/b]
[b]Verdere uitleg: [/b]

Mvg Daan :tu:

cas heeft al een meeting gepland op

12-6-2010 19:00

420px-GTA_San_Andreas_Logo.svg.png

meeting van Casss

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...