AeroCool (gast) Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2010 (bewerkt) XD dikke BOERR ow bedoel HOERR EDIT pagina 129 Bewerkt: 8 juni 2010 door dennis313 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2010 Ik ben hartstikke sexy hoor Dat wel... <3 Komt zeker omdat jij ook een boer bent ? Waarom maakt iedereen een typfout bij de b van boer.. Dat moet een h zijn. FAILURE! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2010 (bewerkt) Wie heeft er gister Forrest Gump gezien? "I got some job at a fruit company." = Apple. Bewerkt: 8 juni 2010 door Basssss Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2010 = Apple. Komen we op het volgende: Hey apple! Hey! Apple! Hey apple! Can you touch your nose? --> HELD! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2010 jongens nu weer even serieus Beste leden van Ghost Legion, Ik zat laatst te denken en kwam op een (misschien wel) leuk idee! Mijn idee was om leden zelf meetings te laten organiseren. Lijkt dit jou wel wat? Neem het onderstaande lijstje even over en organiseer je eigen meeting! Uiteraard zijn er wel regels om de boel een beetje georganiseerd te houden: - Je organiseerd de meeting alleen met permissie van een van de leiders - Je houdt je aan de normale forumregels - Je moet het leuk (proberen te) maken - Iedereen moet mee kunnen doen (als ze het juiste spel hebben) [i]Ik wil graag een meeting organiseren en ga akkoord met de regels[/i] [b]Wat voor meeting organiseer je: [/b] [b]In welk spel speel je het: [/b] [b]Op welke datum en tijd: [/b] [b]Verdere uitleg: [/b] Mvg Daan cas heeft al een meeting gepland op 12-6-2010 19:00 meeting van Casss Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2010 Ik kan dan mischien meedoen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2010 Mag ik ook meedoen? :$ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2010 ja je bent 1 van de clan vrienden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2010 Leuk, is het gewoon in jullie server? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 ik kom vandaag erachter dat ik al 5 jaar op gtagames/gtaforum zit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 Dennis, Cas kan dan niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 Dennis, Cas kan dan niet cas heeft die zelf opgegeven en zal je de BP willen behantwoorden want jacky zit daar tussen dan lees hij het gelijk mee en dan kan niet op msn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 (bewerkt) Dennis, Cas kan dan niet cas heeft die zelf opgegeven en zal je de BP willen behantwoorden want jacky zit daar tussen dan lees hij het gelijk mee en dan kan niet op msn >>>PB<<< Bewerkt: 9 juni 2010 door BoerBanaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 Ja het is waar ik kan helaas niet, ik heb namelijk een véél te vroege fuif. We kunnen het ook vanmiddag 4 uur doen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 (bewerkt) Dennis, Cas kan dan niet cas heeft die zelf opgegeven en zal je de BP willen behantwoorden want jacky zit daar tussen dan lees hij het gelijk mee en dan kan niet op msn >>>PB<<< PB dan maar waarom, antwoord je hem niet? Bewerkt: 9 juni 2010 door dennis313 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts