Shotyoudie Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 (bewerkt) Clan groeit snel. Welkom EDIT: Trommel trommel trommel... ... ... ... ... ... nog 49 posts... Bewerkt: 9 juni 2010 door shotyoudie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 Trommel trommel trommel... ... ... ... ... ... nog 49 posts... Nog maar 48 tot de heilige 2000 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 Trommel trommel trommel... ... ... ... ... ... nog 49 posts... Nog maar 48 tot de heilige 2000 47 > Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 Vous pouvez apprendre à ne pas compter. 46 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 你們都是如此錯誤的幻數是45 Nederlands > Chinees (traditioneel) (Google vertaler) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 9 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 (bewerkt) Jongens, de clan talk is geen countdown spamtopic! Dus nu gaan we weer serieus posten. Overigens deel ik u mede dat we een nieuwe agenda hebben, en hij gaat er zo uit zien, een combinatie van Dennis' en mijn agenda: Bewerkt: 9 juni 2010 door BoerBanaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 (bewerkt) Jongens, de clan talk is geen countdown spamtopic! Dus nu gaan we weer serieus posten. Spelverpester Was er gistere een meeting :O Bewerkt: 9 juni 2010 door shotyoudie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 (bewerkt) Jongens, de clan talk is geen countdown spamtopic! Dus nu gaan we weer serieus posten. Overigens deel ik u mede dat we een nieuwe agenda hebben, en hij gaat er zo uit zien, een combinatie van Dennis' en mijn agenda: Mooi gecombineerd, en overzichtelijk. En welkom aan de nieuwe leden btw! Bewerkt: 9 juni 2010 door SNIPER44 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 Waarom doen we enkel nog DM in SA? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 SA DM is koel joh! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 Vous pouvez apprendre à ne pas compter. 46 Aangezien ik een pest hekel aan Frans heb verzoek ik je op het niet meer in dit topic te posten . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GAMEKINGZ Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 Hoi allemaal, ik heb gister de back-up van mijn eigen sa:mp server gevonden ^^. Alleen nog wat dingen aanpassen. En wanneer zijn er bepaalde meetings of games om te doen in jullie server van sa:mp want er staat bij agenda Onbekend. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 Hoi allemaal, ik heb gister de back-up van mijn eigen sa:mp server gevonden ^^. Alleen nog wat dingen aanpassen. En wanneer zijn er bepaalde meetings of games om te doen in jullie server van sa:mp want er staat bij agenda Onbekend. We weten de datum al maar we weten nog niet wat we precies gaan doen. Dit kan stunten, DTM, racen of gewoon wat kloten zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 Ik denk wel dat ik EFLC meedoe deze zaterdag... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 (bewerkt) Jongens, de clan talk is geen countdown spamtopic! Dus nu gaan we weer serieus posten. Overigens deel ik u mede dat we een nieuwe agenda hebben, en hij gaat er zo uit zien, een combinatie van Dennis' en mijn agenda: daan de poll mag je weg hallen ik vind deze agenda veel mooier met de plaatjes en die van 8 juni wist ik niks vanaf dus sorry dat ik er dan niet was op die dag maar zal jij dan op de dag zelf ook willen plaatsen of moet ik dat doen??? welkom in de clan GAMEKINGZ lennart1995 Bewerkt: 10 juni 2010 door dennis313 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts