Jump to content

Ghost Legion - Clan talk


BoerBanaan

Recommended Posts

hmm, heb net gezien dat ik mijn ip op statisch moet zetten en niet dynamisch als ik op iv mp wil spelen maar als ik dat probeer dan heb ik geen internet meer op deze pc. :puh::N

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerBanaan

    692

  • Dr.Oppai

    427

  • Casss

    231

  • Cabyon

    182

Top Posters In This Topic

Posted Images

hmm, heb net gezien dat ik mijn ip op statisch moet zetten en niet dynamisch als ik op iv mp wil spelen maar als ik dat probeer dan heb ik geen internet meer op deze pc. :puh::N

Ik heb ook dynamisch (gaat bijna niet anders in belgië) en mijn mp werkt wel ? Btw als je iets vind waarmee je je ip statisch kan maken en no op internet kan. wil ik dat graag horen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Pffff echt waar jonguh dat zuigt echt een pak waarom hebben ze in Beglie verblomme 10 weken ? :duh:

Nederland zuigt :duh:

(En dat wilt niet zeggen dat Belgie nu geweldig is want daar hebben ze limiet internet dus dat zuigt dan weer aan belgië.)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja Dave, maar dat limiet ligt op 50 Gig :7 .

lol de limiet ligt bij mij op 100GB en voor 10 Euro extra hebben we ongelimiteerd hoor :puh:

En Dave, we hebben maar 8 weken vakantie hoor :7

Bewerkt: door BV_1993
Link to comment
Delen op andere websites

Ja Dave, maar dat limiet ligt op 50 Gig :7 .

lol de limiet ligt bij mij op 100GB en voor 10 Euro extra hebben we ongelimiteerd hoor :puh:

En Dave, we hebben maar 8 weken vakantie hoor :7

Hangt af van provider natuurlijk, heb ook 50 gb maar daar kom ik zeker niet mee toe haha, kzal waarschijnlijk wel een paar dagen op smallband belanden. :puh:

En is er nog een meeting gepland in de nabije toekomst?

Link to comment
Delen op andere websites

(En dat wilt niet zeggen dat Belgie nu geweldig is want daar hebben ze limiet internet dus dat zuigt dan weer aan belgië.)

Dat is echt erg ja :( ik heb 45 GB :(

Link to comment
Delen op andere websites

En is er nog een meeting gepland in de nabije toekomst?

Volgende week komen er weer meetings :Y

:D Kan ik eindelijk eens op samp gaan rotzooien haha..

Daan maar even melden: Ik ben vanaf volgende week dinsdag op vakantie voor 11 dagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...