Dr.Oppai Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Ik weet niet of ik meedoe, om 19:00 komt er wel Air Crash Investigation op tv. Meestald zijn dat herhalingen maar je kan toch ook meekijken terwijl je speelt? Of heb jij alleen een tv in je woonkamer?
Shotyoudie Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Komende vrijdag ga ik 2 weken naar zuid-frankrijk dus kan ik waarschijnlijk geen meeting meedoen, tenzij daar internet is.
AeroCool (gast) Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 ik ga op 17 juli tot 31 juli nop vakantie
Dr.Oppai Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 ik ga op 17 juli tot 31 juli nop vakantie waar ga je naartoe?
Basssss Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Ik weet niet of ik meedoe, om 19:00 komt er wel Air Crash Investigation op tv. Meestald zijn dat herhalingen maar je kan toch ook meekijken terwijl je speelt? Of heb jij alleen een tv in je woonkamer? Weetik, maar herhalingen kunnen ook koel zijn. :$
SNIPER44 Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 (bewerkt) Ik weet niet of ik meedoe, om 19:00 komt er wel Air Crash Investigation op tv. Meestald zijn dat herhalingen maar je kan toch ook meekijken terwijl je speelt? Of heb jij alleen een tv in je woonkamer? Weetik, maar herhalingen kunnen ook koel zijn. :$ Wat koelte kan ik ook wel gebruiken in deze hitte.. haha zal dus zeker moeten kijken. Bewerkt: 28 juni 2010 door SNIPER44
Basssss Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 (bewerkt) Uiteraard, gewoon met de laptop buiten TV kijken. Edit: In de schaduw uiteraard, want in de zon ben je dood voordat het eerste reclameblok überhaupt is begonnen. Bewerkt: 28 juni 2010 door Basssss
Dr.Oppai Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Uiteraard, gewoon met de laptop buiten TV kijken. Edit: In de schaduw uiteraard, want in de zon ben je dood voordat het eerste reclameblok überhaupt is begonnen. Nou dan moet je wel erg snel dood gaan aangezien het eerste reclameblok begint voordat de intro afingelopen van de serie...
Basssss Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Neehoor, pas na een kwartier. En hier lijkt het wel 35 graden in de schaduw.
BoerBanaan Geplaatst: 28 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Neehoor, pas na een kwartier. En hier lijkt het wel 35 graden in de schaduw. Aansteller
Shotyoudie Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Neehoor, pas na een kwartier. En hier lijkt het wel 35 graden in de schaduw. Aansteller ietes
Dr.Oppai Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Neehoor, pas na een kwartier. En hier lijkt het wel 35 graden in de schaduw. Aansteller ietes Toen ik vanmiddag in de auto stapte die in de zon had gestaan de hele dag toen verbrande ik me arm aand de rand van de deur
Shotyoudie Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Neehoor, pas na een kwartier. En hier lijkt het wel 35 graden in de schaduw. Aansteller ietes Toen ik vanmiddag in de auto stapte die in de zon had gestaan de hele dag toen verbrande ik me arm aand de rand van de deur Je weet toch zelf ook wel dat metaal warm word in de zon? Had je maar beter moeten nadenken PS: Die auto moet wel heeel warm geweest zijn. Anders verband je niet heel je arm inplaats dan alleen je hand O_O
Dr.Oppai Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Neehoor, pas na een kwartier. En hier lijkt het wel 35 graden in de schaduw. Aansteller ietes Toen ik vanmiddag in de auto stapte die in de zon had gestaan de hele dag toen verbrande ik me arm aand de rand van de deur Je weet toch zelf ook wel dat metaal warm word in de zon? Had je maar beter moeten nadenken PS: Die auto moet wel heeel warm geweest zijn. Anders verband je niet heel je arm inplaats dan alleen je hand O_O Lol ik dacht dat het alleen rubber was( je weet wel, arm door het raam leggen) maar er zat ook wat ijzer tussen en dat was gloeiend heet .
Recommended Posts