Jump to content

Ghost Legion - Clan talk


BoerBanaan

Recommended Posts

Ik weet niet of ik meedoe, om 19:00 komt er wel Air Crash Investigation op tv. :{

Meestald zijn dat herhalingen maar je kan toch ook meekijken terwijl je speelt? Of heb jij alleen een tv in je woonkamer?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerBanaan

    692

  • Dr.Oppai

    427

  • Casss

    231

  • Cabyon

    182

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet niet of ik meedoe, om 19:00 komt er wel Air Crash Investigation op tv. :{

Meestald zijn dat herhalingen maar je kan toch ook meekijken terwijl je speelt? Of heb jij alleen een tv in je woonkamer?

Weetik, maar herhalingen kunnen ook koel zijn. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik meedoe, om 19:00 komt er wel Air Crash Investigation op tv. :{

Meestald zijn dat herhalingen maar je kan toch ook meekijken terwijl je speelt? Of heb jij alleen een tv in je woonkamer?

Weetik, maar herhalingen kunnen ook koel zijn. :$

Wat koelte kan ik ook wel gebruiken in deze hitte..:7 haha zal dus zeker moeten kijken. :puh:

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard, gewoon met de laptop buiten TV kijken. :bier:

Edit: In de schaduw uiteraard, want in de zon ben je dood voordat het eerste reclameblok überhaupt is begonnen. :(

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard, gewoon met de laptop buiten TV kijken. :bier:

Edit: In de schaduw uiteraard, want in de zon ben je dood voordat het eerste reclameblok überhaupt is begonnen. :(

Nou dan moet je wel erg snel dood gaan aangezien het eerste reclameblok begint voordat de intro afingelopen van de serie...

Link to comment
Delen op andere websites

Neehoor, pas na een kwartier. :puh: En hier lijkt het wel 35 graden in de schaduw.

Aansteller :sigaar:

ietes

Toen ik vanmiddag in de auto stapte die in de zon had gestaan de hele dag toen verbrande ik me arm aand de rand van de deur :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Neehoor, pas na een kwartier. :puh: En hier lijkt het wel 35 graden in de schaduw.

Aansteller :sigaar:

ietes

Toen ik vanmiddag in de auto stapte die in de zon had gestaan de hele dag toen verbrande ik me arm aand de rand van de deur :ch:

Je weet toch zelf ook wel dat metaal warm word in de zon? Had je maar beter moeten nadenken :puh:

PS: Die auto moet wel heeel warm geweest zijn. Anders verband je niet heel je arm inplaats dan alleen je hand O_O

Link to comment
Delen op andere websites

Neehoor, pas na een kwartier. :puh: En hier lijkt het wel 35 graden in de schaduw.

Aansteller :sigaar:

ietes

Toen ik vanmiddag in de auto stapte die in de zon had gestaan de hele dag toen verbrande ik me arm aand de rand van de deur :ch:

Je weet toch zelf ook wel dat metaal warm word in de zon? Had je maar beter moeten nadenken :puh:

PS: Die auto moet wel heeel warm geweest zijn. Anders verband je niet heel je arm inplaats dan alleen je hand O_O

Lol ik dacht dat het alleen rubber was( je weet wel, arm door het raam leggen) maar er zat ook wat ijzer tussen en dat was gloeiend heet :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...