Jump to content

Ghost Legion - Clan talk

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet of ik meedoe, om 19:00 komt er wel Air Crash Investigation op tv. :{

Meestald zijn dat herhalingen maar je kan toch ook meekijken terwijl je speelt? Of heb jij alleen een tv in je woonkamer?

• Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BoerBanaan

692

• Dr.Oppai

427

• Casss

231

• Cabyon

182

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Komende vrijdag ga ik 2 weken naar zuid-frankrijk dus kan ik waarschijnlijk geen meeting meedoen, tenzij daar internet is.

Geplaatst:

Ik weet niet of ik meedoe, om 19:00 komt er wel Air Crash Investigation op tv. :{

Meestald zijn dat herhalingen maar je kan toch ook meekijken terwijl je speelt? Of heb jij alleen een tv in je woonkamer?

Weetik, maar herhalingen kunnen ook koel zijn. :$

Geplaatst: (bewerkt)

Weetik, maar herhalingen kunnen ook koel zijn. :$

Wat koelte kan ik ook wel gebruiken in deze hitte..:7 haha zal dus zeker moeten kijken. :puh:

Bewerkt: door SNIPER44
Geplaatst: (bewerkt)

Uiteraard, gewoon met de laptop buiten TV kijken. :bier:

Edit: In de schaduw uiteraard, want in de zon ben je dood voordat het eerste reclameblok überhaupt is begonnen. :(

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Uiteraard, gewoon met de laptop buiten TV kijken. :bier:

Edit: In de schaduw uiteraard, want in de zon ben je dood voordat het eerste reclameblok überhaupt is begonnen. :(

Nou dan moet je wel erg snel dood gaan aangezien het eerste reclameblok begint voordat de intro afingelopen van de serie...

Geplaatst:

Neehoor, pas na een kwartier. :puh: En hier lijkt het wel 35 graden in de schaduw.

Aansteller :sigaar:

Geplaatst:

Neehoor, pas na een kwartier. :puh: En hier lijkt het wel 35 graden in de schaduw.

ietes

Geplaatst:

ietes

Toen ik vanmiddag in de auto stapte die in de zon had gestaan de hele dag toen verbrande ik me arm aand de rand van de deur :ch:

Geplaatst:

ietes

Toen ik vanmiddag in de auto stapte die in de zon had gestaan de hele dag toen verbrande ik me arm aand de rand van de deur :ch:

Je weet toch zelf ook wel dat metaal warm word in de zon? Had je maar beter moeten nadenken :puh:

PS: Die auto moet wel heeel warm geweest zijn. Anders verband je niet heel je arm inplaats dan alleen je hand O_O

Geplaatst:

ietes

Je weet toch zelf ook wel dat metaal warm word in de zon? Had je maar beter moeten nadenken :puh:

PS: Die auto moet wel heeel warm geweest zijn. Anders verband je niet heel je arm inplaats dan alleen je hand O_O

Lol ik dacht dat het alleen rubber was( je weet wel, arm door het raam leggen) maar er zat ook wat ijzer tussen en dat was gloeiend heet :7 .

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...