BoerBanaan Geplaatst: 2 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 (bewerkt) OLE OLE OLE OLE OLE!!!!!!!! Nu heb ik er echt vertrouwen in dat Nederland het WK kan winnen Doet er nog iemand mee met de meeting voor vanavond? Bewerkt: 2 juli 2010 door BoerBanaan
LSDesign Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Helaas kampt mijn GFWL nog steeds met hetzelfde probleem; hij meld me offline aan en als ik me dan online wil aanmelden blijft ie oneindig lang in het 'aanmelden...' laadmenu.
BoerBanaan Geplaatst: 2 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Helaas kampt mijn GFWL nog steeds met hetzelfde probleem; hij meld me offline aan en als ik me dan online wil aanmelden blijft ie oneindig lang in het 'aanmelden...' laadmenu. WTH? Al opnieuw geïnstalleerd? Als admin uitvoeren? uPnP aan?
SNIPER44 Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Ik zal ook niet kunnen want ik kan niet online met gta iv.
GAMEKINGZ Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 We winnen voor de 2de keer in het hele voetballeven van Brazilie , nou da was me een spannende wedstrijd mensen.
Shotyoudie Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Jou sig lijkt net of je een sig gemaakt hebt en dan met een fototoestel het scherm gefotografeerd hebt Maar, ik ben 2 weken weg :cya: :cya: :cya: :cya: :cya:
BoerBanaan Geplaatst: 3 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Maar, ik ben 2 weken weg :cya: :cya: :cya: :cya: :cya: Waar ga je op vakantie?
Cabyon Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Maar, ik ben 2 weken weg :cya: :cya: :cya: :cya: :cya: Waar ga je op vakantie? Zolang hij maar gezond terugkomt.
Shotyoudie Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Maar, ik ben 2 weken weg :cya: :cya: :cya: :cya: :cya: Waar ga je op vakantie? Frankrijk - eerst naar de kust en dan naar zuid frankrijk ergens. Maar, ik ben 2 weken weg [...] Waar ga je op vakantie? Zolang hij maar gezond terugkomt. Thx
BoerBanaan Geplaatst: 3 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Frankrijk - eerst naar de kust en dan naar zuid frankrijk ergens. Oké, enjoy it
Shotyoudie Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 Frankrijk - eerst naar de kust en dan naar zuid frankrijk ergens. Oké, enjoy it Jij ook zonder mij
SNIPER44 Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 au revoir! et j'espère que vous faites une bonne vacance! ofzoiets
BoerBanaan Geplaatst: 3 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 (bewerkt) au revoir! et j'espère que vous faites une bonne vacance! ofzoiets Hier wordt geen frans gesproken, da's echt het kutste vak die er is. Duits en Engels wordt het op eigen risico gesproken. Bewerkt: 3 juli 2010 door BoerBanaan
Recommended Posts