Shotyoudie Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 au revoir! et j'espère que vous faites une bonne vacance! ofzoiets Hier wordt geen frans gesproken, da's echt het kutste vak die er is. Duits en Engels wordt het op eigen risico gesproken. Aggreed, en wat versta jij onder eigen risico ?
SNIPER44 Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 (bewerkt) au revoir! et j'espère que vous faites une bonne vacance! ofzoiets Hier wordt geen frans gesproken, da's echt het kutste vak die er is. Duits en Engels wordt het op eigen risico gesproken. Aggreed, en wat versta jij onder eigen risico ? dan praat ik liever geen duits, frans en engels onder eigen risico. Bewerkt: 3 juli 2010 door SNIPER44
Dr.Oppai Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 au revoir! et j'espère que vous faites une bonne vacance! ofzoiets Hier wordt geen frans gesproken, da's echt het kutste vak die er is. Duits en Engels wordt het op eigen risico gesproken. Sjakie dit is al eerder gezegd, echt geen Frans praten hier want dat doet nare herineringen op van voor de vakantie op school en dat is juist waar ik het laatste aan wil denken in de vakantie. Sjaak en nee, geen frans op eigen risico, gewoon niet. duits op eigen risico want dat ligt er maar net aan hoe daan zijn bui is.
SNIPER44 Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Geplaatst: 3 juli 2010 日本を? .. Damn net de film 2012 gezien, Grafisch een fcking top film man!!
Casss Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 (bewerkt) Забавлявайте се на почивка, аз ще съм за втори път през уикенда за действие за малко над хиляда души. Bewerkt: 4 juli 2010 door Casss
Cabyon Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Какво става, ако не сте спрели, че българските - като правиш след това dan praat je maar Nederlands.
BoerBanaan Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Gaan we weer Ik zal alle talen behalve Duits moeten verbieden!
SNIPER44 Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Gaan we weer Ik zal alle talen behalve Duits moeten verbieden! Maar waarom duits? Dat is een schijtvak waarvoor ik een buis had op mijn examen!
BoerBanaan Geplaatst: 4 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Gaan we weer Ik zal alle talen behalve Duits moeten verbieden! Maar waarom duits? Dat is een schijtvak waarvoor ik een buis had op mijn examen! Deutsch sprechen!!
Dr.Oppai Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Gaan we weer Ik zal alle talen behalve Duits moeten verbieden! Maar waarom duits? Dat is een schijtvak waarvoor ik een buis had op mijn examen! Nee, Duits is cool.
Recommended Posts