Dr.Oppai Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Ik ga over een paar uur naar schiphol, ik zie jullie na de vakantie weer, doei
LSDesign Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Ik ga over een paar uur naar schiphol, ik zie jullie na de vakantie weer, doei Veel plezier op vakantie boertjuuhhh .
Basssss Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 私はすでに残して 日本嫌い嫌いに!死と彼らに破壊! を編集:デイブはクールだ。 vertaling: wat bas zegt De Japanse haat haat! Dood en verderf aan hen!Edit: Dave is cool. Ik zei eigenlijk "Haat aan Japanhaters!", maar Google Translate vertaald dat blijkbaar verkeerd.
BoerBanaan Geplaatst: 6 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Ik zei eigenlijk "Haat aan Japanhaters!", maar Google Translate vertaald dat blijkbaar verkeerd. Klopt, je zou voor de lol is een hele tekst moeten vertalen naar het Japans en dan weer terug, komen echt heel grappige dingen uit
LSDesign Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 (bewerkt) Hey GL'ers , Ik ga deze auto downloaden, ga er een Ghost Legion paintjob voor maken en dan ga ik hem hier uploaden nadat ik toestemming van hem heb gekregen. Goed idee? Grtz, LSD . Bewerkt: 6 juli 2010 door LSDesign
BoerBanaan Geplaatst: 6 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Hey GL'ers , Ik ga deze auto downloaden, ga er een Ghost Legion paintjob voor maken en dan ga ik hem hier uploaden nadat ik toestemming van hem heb gekregen. Goed idee? Grtz, LSD . Goed idee, ben benieuwd
LSDesign Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Zijkant is klaar! Ik heb de namen van alle GL members erop gezet en uiteraard heb ik de leaders en mijzelf er groter op gezet . Maar er is één probleem, de auto heeft ook een wide body als extra waardoor je de onderste namen niet meer kan zien . I.i.g., hier is ie dan tot nu toe: Wat vinden jullie er van?
SNIPER44 Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Zijkant is klaar! Ik heb de namen van alle GL members erop gezet en uiteraard heb ik de leaders en mijzelf er groter op gezet . Maar er is één probleem, de auto heeft ook een wide body als extra waardoor je de onderste namen niet meer kan zien . I.i.g., hier is ie dan tot nu toe: foto Wat vinden jullie er van? Damn die is nice man! Ik kan niet wachten om hem helemaal te zien!
Shotyoudie Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Heb internet op vakantie, op deze camping te-minste. En kan hier niet ga no-lifen omdat er maar 3 pc's op kunnen (Nederlandse camping, VOETBAL !)
SNIPER44 Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 (bewerkt) Over voetbal geproken, is het vandaag niet NL - ... ? Bewerkt: 6 juli 2010 door SNIPER44
LSDesign Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Ik heb even verder gewerkt aan mijn Infernus en het interieur is nu lime/zwart, de ruiten zijn nu lime en de motorkap heb ik al voltooid. Alleen heb ik hem nog niet ingame gezet om te testen, dat ga ik morgen doen.
BoerBanaan Geplaatst: 6 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Zijkant is klaar! Ik heb de namen van alle GL members erop gezet en uiteraard heb ik de leaders en mijzelf er groter op gezet . Maar er is één probleem, de auto heeft ook een wide body als extra waardoor je de onderste namen niet meer kan zien . I.i.g., hier is ie dan tot nu toe: http://www.imagebanana.com/img/a56i2fo/glinfernus1.jpg Wat vinden jullie er van? Ziet er goed uit maar die wieldoppen vind ik echt lelijk.
Basssss Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Zijkant is klaar! Ik heb de namen van alle GL members erop gezet en uiteraard heb ik de leaders en mijzelf er groter op gezet . Maar er is één probleem, de auto heeft ook een wide body als extra waardoor je de onderste namen niet meer kan zien . I.i.g., hier is ie dan tot nu toe: [plaatje] Wat vinden jullie er van? Staat mijn naam er ook op?
Recommended Posts