Jump to content

Ghost Legion - Clan talk


BoerBanaan

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerBanaan

    692

  • Dr.Oppai

    427

  • Casss

    231

  • Cabyon

    182

Top Posters In This Topic

Posted Images

私はすでに残して:D

日本嫌い嫌いに!死と彼らに破壊! :@

を編集:デイブはクールだ。 :bier:

vertaling: wat bas zegt

De Japanse haat haat! Dood en verderf aan hen!

Edit: Dave is cool.

Ik zei eigenlijk "Haat aan Japanhaters!", maar Google Translate vertaald dat blijkbaar verkeerd. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zei eigenlijk "Haat aan Japanhaters!", maar Google Translate vertaald dat blijkbaar verkeerd. :puh:

Klopt, je zou voor de lol is een hele tekst moeten vertalen naar het Japans en dan weer terug, komen echt heel grappige dingen uit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey GL'ers :) ,

Ik ga deze auto downloaden, ga er een Ghost Legion paintjob voor maken en dan ga ik hem hier uploaden nadat ik toestemming van hem heb gekregen. Goed idee?

Grtz, LSD :Y .

Bewerkt: door LSDesign
Link to comment
Delen op andere websites

Hey GL'ers :) ,

Ik ga deze auto downloaden, ga er een Ghost Legion paintjob voor maken en dan ga ik hem hier uploaden nadat ik toestemming van hem heb gekregen. Goed idee?

Grtz, LSD :Y .

Goed idee, ben benieuwd :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zijkant is klaar! Ik heb de namen van alle GL members erop gezet en uiteraard heb ik de leaders en mijzelf er groter op gezet :D . Maar er is één probleem, de auto heeft ook een wide body als extra waardoor je de onderste namen niet meer kan zien :-( .

I.i.g., hier is ie dan tot nu toe:

glinfernus1.jpg

Wat vinden jullie er van?

Link to comment
Delen op andere websites

Zijkant is klaar! Ik heb de namen van alle GL members erop gezet en uiteraard heb ik de leaders en mijzelf er groter op gezet :D . Maar er is één probleem, de auto heeft ook een wide body als extra waardoor je de onderste namen niet meer kan zien :-( .

I.i.g., hier is ie dan tot nu toe:

foto

Wat vinden jullie er van?

Damn die is nice man!:tu: Ik kan niet wachten om hem helemaal te zien! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Heb internet op vakantie, op deze camping te-minste. En kan hier niet ga no-lifen omdat er maar 3 pc's op kunnen :) (Nederlandse camping, VOETBAL !:))

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even verder gewerkt aan mijn Infernus en het interieur is nu lime/zwart, de ruiten zijn nu lime en de motorkap heb ik al voltooid. Alleen heb ik hem nog niet ingame gezet om te testen, dat ga ik morgen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijkant is klaar! Ik heb de namen van alle GL members erop gezet en uiteraard heb ik de leaders en mijzelf er groter op gezet :D . Maar er is één probleem, de auto heeft ook een wide body als extra waardoor je de onderste namen niet meer kan zien :-( .

I.i.g., hier is ie dan tot nu toe:

http://www.imagebanana.com/img/a56i2fo/glinfernus1.jpg

Wat vinden jullie er van?

Ziet er goed uit maar die wieldoppen vind ik echt lelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijkant is klaar! Ik heb de namen van alle GL members erop gezet en uiteraard heb ik de leaders en mijzelf er groter op gezet :D . Maar er is één probleem, de auto heeft ook een wide body als extra waardoor je de onderste namen niet meer kan zien :-( .

I.i.g., hier is ie dan tot nu toe:

[plaatje]

Wat vinden jullie er van?

Staat mijn naam er ook op? :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...