Jump to content

Ghost Legion - Clan talk

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga over een paar uur naar schiphol, ik zie jullie na de vakantie weer, doei :)

• Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BoerBanaan

692

• Dr.Oppai

427

• Casss

231

• Cabyon

182

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik ga over een paar uur naar schiphol, ik zie jullie na de vakantie weer, doei :)

Veel plezier op vakantie boertjuuhhh :puh: .

Geplaatst:

私はすでに残して:D

日本嫌い嫌いに!死と彼らに破壊! :@

を編集:デイブはクールだ。 :bier:

vertaling: wat bas zegt

De Japanse haat haat! Dood en verderf aan hen!

Edit: Dave is cool.

Ik zei eigenlijk "Haat aan Japanhaters!", maar Google Translate vertaald dat blijkbaar verkeerd. :puh:

Geplaatst:

Ik zei eigenlijk "Haat aan Japanhaters!", maar Google Translate vertaald dat blijkbaar verkeerd. :puh:

Klopt, je zou voor de lol is een hele tekst moeten vertalen naar het Japans en dan weer terug, komen echt heel grappige dingen uit :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Hey GL'ers :) ,

Ik ga deze auto downloaden, ga er een Ghost Legion paintjob voor maken en dan ga ik hem hier uploaden nadat ik toestemming van hem heb gekregen. Goed idee?

Grtz, LSD :Y .

Bewerkt: door LSDesign
Geplaatst:

Hey GL'ers :) ,

Ik ga deze auto downloaden, ga er een Ghost Legion paintjob voor maken en dan ga ik hem hier uploaden nadat ik toestemming van hem heb gekregen. Goed idee?

Grtz, LSD :Y .

Goed idee, ben benieuwd :D

Geplaatst:

Zijkant is klaar! Ik heb de namen van alle GL members erop gezet en uiteraard heb ik de leaders en mijzelf er groter op gezet :D . Maar er is één probleem, de auto heeft ook een wide body als extra waardoor je de onderste namen niet meer kan zien :-( .

I.i.g., hier is ie dan tot nu toe:

glinfernus1.jpg

Wat vinden jullie er van?

Geplaatst:

Zijkant is klaar! Ik heb de namen van alle GL members erop gezet en uiteraard heb ik de leaders en mijzelf er groter op gezet :D . Maar er is één probleem, de auto heeft ook een wide body als extra waardoor je de onderste namen niet meer kan zien :-( .

foto

Damn die is nice man!:tu: Ik kan niet wachten om hem helemaal te zien! :D

Geplaatst:

Heb internet op vakantie, op deze camping te-minste. En kan hier niet ga no-lifen omdat er maar 3 pc's op kunnen :) (Nederlandse camping, VOETBAL !:))

Geplaatst: (bewerkt)

Over voetbal geproken, is het vandaag niet NL - ... ?

Bewerkt: door SNIPER44
Geplaatst:

Ik heb even verder gewerkt aan mijn Infernus en het interieur is nu lime/zwart, de ruiten zijn nu lime en de motorkap heb ik al voltooid. Alleen heb ik hem nog niet ingame gezet om te testen, dat ga ik morgen doen.

Geplaatst:

http://www.imagebanana.com/img/a56i2fo/glinfernus1.jpg

Ziet er goed uit maar die wieldoppen vind ik echt lelijk.

Geplaatst:

[plaatje]

Staat mijn naam er ook op? :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...