Jump to content

Ghost Legion - Clan talk


BoerBanaan

Recommended Posts

AeroCool (gast)

FINALEEEEEEE :dans::dans::dans::dans:

Zijkant is klaar! Ik heb de namen van alle GL members erop gezet en uiteraard heb ik de leaders en mijzelf er groter op gezet :D . Maar er is één probleem, de auto heeft ook een wide body als extra waardoor je de onderste namen niet meer kan zien :-( .

I.i.g., hier is ie dan tot nu toe:

(plaatje)

Wat vinden jullie er van?

leuk gemaakt LS

zal ik de mod mogen??

als hij klaar is :D

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerBanaan

    692

  • Dr.Oppai

    427

  • Casss

    231

  • Cabyon

    182

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ga hem hier uploaden zodra hij klaar is (en nadat ik toestemming heb gekregen van de maker)

Hier is een update. De motorkap, het interieur en de voor- en achterkant zijn nu gedaan en van de ruiten is alleen de beschadigde texture klaar. Wat ik nog moet doen is de bovenkant van de auto en de onbeschadigde ruiten ^_^ . Dan toestemming vragen en uploaden maar!! :bier:

Update (ik heb de deur even expres beschadigd zodat je de bescahdigde ruiten kan zien):

glinfernus2.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit maar die wieldoppen vind ik echt lelijk.

Hey ik heb de .dff niet gemaakt hoor :7 . Het probleem is dat die vent waarvan die textures zijn hem ook niet gemaakt heeft, dus weet ik niet wie de originele maker van de .dff is en dus mag ik hem niet editen en uploaden. Daarom zal ik ook alleen de .txd hier uploaden en de .dff moet je dan op GTAinside downloaden (ik zal wel een link geven hoor in de readme :7 ).

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven: Ik had hem met zwarte ramen getest, maar dat gaf het gevoel alsof er iets miste.

Vanmiddag nieuwe schoenen (goude lederen Nike's ^_^ met bruine Swoosh) en nog wat nieuwe kleren gekocht ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het misschien niet beter uitpakken als je er gewone ruiten in zou steken?

Dat lukt niet aangezien ik niet weet wie de .dff (de .txd weet ik wel, en die heb ik al een mailtje gestuurd voor toestemming) gemaakt heeft en ik dus geen toestemming kan vragen om hem te editen. Maar ik wil wel twee versies maken om uit te kiezen; één met groene ruiten en één met zwarte ruiten. Goed idee?

Bewerkt: door LSDesign
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...