BoerBanaan Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 ik zit ook zo wel dat van opendag in me profielie. gut
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 er is een nieuwe clan bij gekomen
BoerBanaan Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 er is een nieuwe clan bij gekomen dat is ps3, dus geen concurrentie
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 nee vind het wel een beetje jammer want heb wel zin in een clan war
BoerBanaan Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 nee vind het wel een beetje jammer want heb wel zin in een clan war Nja, ik ben wel blij dat we geen concurrentie hebben
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 (bewerkt) ik hoop dat ik met jou in de finalle komt met de foto wedstrijd laat de beste winne;) dave jammer dat jij niet mee doet Bewerkt: 1 maart 2010 door dennis313
BoerBanaan Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 ik hoop dat ik met jou in de finalle komt met de foto wedstrijd laat de beste winne;) dave jammer dat jij niet mee doet weer minder concurrentie nu jou nog uitschakelen
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 lol we zien wel eerst in de finale komen
BoerBanaan Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 lol we zien wel eerst in de finale komen moet lukken xD
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 we hebben weer een nieuwe lid welkom hoiikbentimmi
Dr.Oppai Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 heb het al gezien,welkom timmi in het rijk van godfather91 en de minder belangerijke bananen split en de nog minder dan minder belangrijke dennis.
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 heb het al gezien,welkom timmi in het rijk van godfather91 en de minder belangerijke bananen split en de nog minder dan minder belangrijke dennis. lol en nog minder belangrijk is koning dave
BoerBanaan Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 heb het al gezien,welkom timmi in het rijk van godfather91 en de minder belangerijke bananen split en de nog minder dan minder belangrijke dennis. Tsssssss ik ben belangrijker
Dr.Oppai Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 heb het al gezien,welkom timmi in het rijk van godfather91 en de minder belangerijke bananen split en de nog minder dan minder belangrijke dennis. Tsssssss ik ben belangrijker ik ken je naam niet eens maar ik kan wel een leuke mop:wat is onbelangrijk en rijmt op banaan? Daan
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 (bewerkt) heb het al gezien,welkom timmi in het rijk van godfather91 en de minder belangerijke bananen split en de nog minder dan minder belangrijke dennis. Tsssssss ik ben belangrijker ik ken je naam niet eens maar ik kan wel een leuke mop:wat is onbelangrijk en rijmt op banaan? Daan goed bedacht hoe wist je dat dat hij daan heten wat rijmt er op dave grapjas maar goed zullen we binnekort weer een meeting houden? Bewerkt: 2 maart 2010 door dennis313
Recommended Posts