BV_1993 Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Proficiat, je bent nu weer een jaar ouder
SNIPER44 Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Proficiat, je bent nu weer een jaar ouder Maar ook een jaartje wijzer?
Casss Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Goede middag allemaal . :dans: IK BEN JARIG :dans: Gefeliciteerd.
Dr.Oppai Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Gefeliciteerd LSD . Kent hier overigens iemand de Dudesons? Het is een soort van Jackass maar deze gasten gaan vaak nog verder .
Basssss Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 hottentottenolifantententententoonspellingantwoordmachinebrieferingsapparaat. Hoe spel je dat? Zoals jij het daar typt. En trouwens, je antwoord is fout. Hoe spel je DAT? Het is wel goed. Want je vraagt hoe je 'DAT' spelt, hij antwoord 'zoals jij het daar typt'. Jij hebt het goed getypt dus het antwoord is goed.
Luzhin2.4 Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 (bewerkt) Ich ßin wieder züruck aüs Deutschland jäaa Wïr hatte äuf den Campingplatz in Gerölstein gestehen, das warte supertoll Härd fahren auf der Autobahn, lebensgefahrlich Runter vom Gas jää Diese Bild has dar nichts mit zu machen, aßer Er is äuch supertöll jäaa Bewerkt: 21 juli 2010 door Luzhin2.4
Dr.Oppai Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 Ik ga volgende week met Piet naar de GSM-dokter om het te laten maken. Heb gister nog een reparatie aangevraagt bij MS maar er staat dat als ze ontdekken dat er mee gekloot is dat ze hem weer terug sturen en dan duurt het nog langer voordat die gemaakt is . Dan maar een paar 10tjes neerleggen om hem gemaakt te krijgen :/
Casss Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 Ik ga volgende week met Piet naar de GSM-dokter om het te laten maken. Heb gister nog een reparatie aangevraagt bij MS maar er staat dat als ze ontdekken dat er mee gekloot is dat ze hem weer terug sturen en dan duurt het nog langer voordat die gemaakt is . Dan maar een paar 10tjes neerleggen om hem gemaakt te krijgen :/ Is het een RROD? Want dat is te fixen met een X-Clamp.
Cabyon Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 Ik ga volgende week met Piet naar de GSM-dokter om het te laten maken. Heb gister nog een reparatie aangevraagt bij MS maar er staat dat als ze ontdekken dat er mee gekloot is dat ze hem weer terug sturen en dan duurt het nog langer voordat die gemaakt is . Dan maar een paar 10tjes neerleggen om hem gemaakt te krijgen :/ Is het een RROD? Want dat is te fixen met een X-Clamp. Nerdtaal?
Dr.Oppai Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 (bewerkt) Ik ga volgende week met Piet naar de GSM-dokter om het te laten maken. Heb gister nog een reparatie aangevraagt bij MS maar er staat dat als ze ontdekken dat er mee gekloot is dat ze hem weer terug sturen en dan duurt het nog langer voordat die gemaakt is . Dan maar een paar 10tjes neerleggen om hem gemaakt te krijgen :/ Is het een RROD? Want dat is te fixen met een X-Clamp. Ja maar ik ga hem niet zelf fixen want ik ben bang dat ik het verneuk en ik heb het spul er niet voor om hem te repareren. Hierboven@ Wat dacht je van gewone benamingen voor een reparatie en voor een fout in de xbox? Bewerkt: 21 juli 2010 door BoerDave
Shotyoudie Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 Ich ßin wieder züruck aüs Deutschland jäaa Wïr hatte äuf den Campingplatz in Gerölstein gestehen, das warte supertoll Härd fahren auf der Autobahn, lebensgefahrlich Runter vom Gas jää Diese Bild has dar nichts mit zu machen, aßer Er is äuch supertöll jäaa Die Deutschen sind gepowned.
Dr.Oppai Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 xbox = dikke rommel Ik dacht het niet want ik ga hem toch naar MS sturen en dat is gratis want ik heb ontdekt ddat ik de chip heb die zichzelf uitschakelt als je legale games test dus die kan niet/moeilijk ontdekt worden dus ik ga hem toch opsturen .
Shotyoudie Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 (bewerkt) xbox = dikke rommel Ik dacht het niet want ik ga hem toch naar MS sturen en dat is gratis want ik heb ontdekt ddat ik de chip heb die zichzelf uitschakelt als je legale games test dus die kan niet/moeilijk ontdekt worden dus ik ga hem toch opsturen . Nu ben je nog blij. Straks komt MS erachter dat er iets onherstelbaars kapot is, en je krijg een nieuwe terug gestuurd. Dan is het dag dag chip. Zwaai maar mee! Bewerkt: 22 juli 2010 door shotyoudie
Dr.Oppai Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 xbox = dikke rommel Ik dacht het niet want ik ga hem toch naar MS sturen en dat is gratis want ik heb ontdekt ddat ik de chip heb die zichzelf uitschakelt als je legale games test dus die kan niet/moeilijk ontdekt worden dus ik ga hem toch opsturen . Nu ben je nog blij. Straks komt MS erachter dat er iets onherstelbaars kapot is, en je krijg een nieuwe terug gestuurd. Dan is het dag dag chip. Zwaai maar mee! Dus? Dat wil ik ook juist . Dan betaal ik een nieuwe schip voor een paar tientjes maar heb ik wel een gloednieuwe xbox, ik zie het probleem niet hoor .
Recommended Posts