BV_1993 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Ghihi. Ik wil later ook in brabant wonen (of belgië) Beetje de belasting onderduiken hé manneke(oh shit ik kan ook belgs) Onze nationale sport
Dr.Oppai Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Dorpske, wat een dom woord Nee, wat dacht je dan van goesting, frietkot. Lol die zijn toch niet dom.. Ja toch wel want noem heb verblomme gewoon een patatzaak inplaats van frietkot, wat the helle is een kot nou weer? Sjon jij moet nog véél "belgs" leren hoor! Goesting is voor mij een alledaags woord. Sjaak, ik weet wel wat het is maar het is gewoon echt een kut woord . Kot doet me denken aan een of ander varvallen onhygieenies(ofzoiets )hutje in Kenia waar je dan friet kan halen, klinkt niet lekker .
SNIPER44 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Dorpske, wat een dom woord Nee, wat dacht je dan van goesting, frietkot. Lol die zijn toch niet dom.. Ja toch wel want noem heb verblomme gewoon een patatzaak inplaats van frietkot, wat the helle is een kot nou weer? Sjon jij moet nog véél "belgs" leren hoor! Goesting is voor mij een alledaags woord. Sjaak, ik weet wel wat het is maar het is gewoon echt een kut woord . Kot doet me denken aan een of ander varvallen onhygieenies(ofzoiets )hutje in Kenia waar je dan friet kan halen, klinkt niet lekker . Fantasie fantasie fantasie...
BoerBanaan Geplaatst: 18 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 I'm back! Wb En Luz is ook terug zie ik?
BoerTijger Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Ghihi. Ik wil later ook in brabant wonen (of belgië) Beetje de belasting onderduiken hé manneke(oh shit ik kan ook belgs) Onze nationale sport Tuurlijk manneke
BV_1993 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 (bewerkt) Ghihi. Ik wil later ook in brabant wonen (of belgië) Beetje de belasting onderduiken hé manneke(oh shit ik kan ook belgs) Onze nationale sport Tuurlijk manneke Als je nog nooit gefraudeerd hebt dan ben je geen Belg Tenzij je geen belastingen moet betalen Bewerkt: 18 augustus 2010 door BV_1993
BoerTijger Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Ghihi. Ik wil later ook in brabant wonen (of belgië) Beetje de belasting onderduiken hé manneke(oh shit ik kan ook belgs) Onze nationale sport Tuurlijk manneke Als je nog nooit gefraudeerd hebt dan ben je geen Belg Tenzij je geen belastingen moet betalen Belastingen worden teduur
Dr.Oppai Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Streep Jvj maar door, 5 minuten geleden is hij gebanned...
AeroCool (gast) Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 (bewerkt) waarom is jelle gebanned? beetje laat maar Cabyon welkom terug Bewerkt: 19 augustus 2010 door dennis313
BoerBanaan Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Streep Jvj maar door, 5 minuten geleden is hij gebanned... Ahw man, da's kut.
Cabyon Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Daan, IV'en Free Mode om half 12?
BoerBanaan Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 (bewerkt) Daan, IV'en Free Mode om half 12? Vanmiddag kan ik wel, maar zometeen ga ik ff aan OTP werken. Edit: Hai Dakendak Bewerkt: 19 augustus 2010 door BoerBanaan
Recommended Posts