BoerBanaan Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Wie doet er zometeen mee in GTA:IV om 14u?
Dr.Oppai Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Ik denk dat om 14:00 niet meer gaat lukken want ik moet heb denk ik nog patchen en dan nog testen op lagg.
AeroCool (gast) Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 ik ben niet thuis dus het gaat lastig
BoerTijger Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Ik had het wel gewilt maar ben bijna 1dag telaat xD
AeroCool (gast) Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 harry normaal gebruiken wij ook een agenda waar meetings staat maar we hebben nu een vakantie stop daarom kondigen we nu op de dag zelf een meeting
BoerBanaan Geplaatst: 20 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 daarom kondigen we nu op de dag zelf een meeting Neuh, Cabyon had gewoon zin om te free roamen
Cabyon Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 daarom kondigen we nu op de dag zelf een meeting Neuh, Cabyon had gewoon zin om te free roamen Ga ik zo weer doen. Met mijn Italiaanse en Canadese, Franse, Egyptische en Roemeense 'vrienden' xD
Dr.Oppai Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 daarom kondigen we nu op de dag zelf een meeting Neuh, Cabyon had gewoon zin om te free roamen Ga ik zo weer doen. Met mijn Italiaanse en Canadese, Franse, Egyptische en Roemeense 'vrienden' xD Hebben ze in Egypte computers die IV aankunnen dan?
Cabyon Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Ik heb zo'n geweldig bug gevonden in IV Multiplayer
AeroCool (gast) Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Ik heb zo'n geweldig bug gevonden in IV Multiplayer wat voor bug?
SNIPER44 Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 daarom kondigen we nu op de dag zelf een meeting Neuh, Cabyon had gewoon zin om te free roamen Ga ik zo weer doen. Met mijn Italiaanse en Canadese, Franse, Egyptische en Roemeense 'vrienden' xD Hebben ze in Egypte computers die IV aankunnen dan? De wereld is groter dan de afstand tussen jouw huis en een frietkot in een hutje in Kenia of waar het ook was.
LSDesign Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 (bewerkt) Hey, Ik ga elf games waaronder GTA: IV en EfLC verkopen (was niet zo als die k*t GFWL werkte), wat dus betekent dat ik alleen nog maar meedoe aan SA:MP meetings. De advertentie voor de elf games: Klik. Interesse? Op één van de foto's staat trouwens ook mijn privejet. PS. Sorry voor dit spamgedrag, wou het alleen even met jullie delen. PSPS. San Andreas staat er ook tussen, maar ik heb ook een illegale SA. Bewerkt: 20 augustus 2010 door LSDesign
Dr.Oppai Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 (bewerkt) Goed nieuws voor mij . Ik kwam er vandaag achter dat een vriend van me pa destijds 1200 gulden van mij heeft geleend en dat dat allemaal vergeten is en nooit meer is terugbetaald, tot vandaag dus . Ik ga hem daar binnekort een mee confronteren en dan ben ik als het goed is weer een eurootje of 550 rijker :D . Maar wat ik niet snap is dat ik op me 4de al meer dan 1200 gulden op me rekening heb staan . Bewerkt: 20 augustus 2010 door BoerDave
Cabyon Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Ik heb zo'n geweldig bug gevonden in IV Multiplayer wat voor bug? Zal 'm 'n keer showen.
BoerTijger Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 Lawl. Ik kon eerst iedereen toevoegen (GFWL) en dan zagen ze mn niet. Bleek ik instellingen verkeerd te hebben :o Maar nu kan het goed .
Recommended Posts