Cabyon Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Psst, weet iemand hoe een een simpel native trainer moet installeren voor GTA IV PC? TUUUUURLIJK weet ik dat Nee, maar even serieus. Ik zit echt te kloten.
BoerBanaan Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Psst, weet iemand hoe een een simpel native trainer moet installeren voor GTA IV PC? TUUUUURLIJK weet ik dat Nee, maar even serieus. Ik zit echt te kloten. Leuk
Cabyon Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Davydave zei dat er een aparte dsound.dll in de Simpel native trainer van gtagarage.com zat. Of moet ik die originele ASI loader hebben?
BoerBanaan Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Davydave zei dat er een aparte dsound.dll in de Simpel native trainer van gtagarage.com zat. Of moet ik die originele ASI loader hebben? Gij moet een asi loader downloaden.
Casss Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Ik ben geen noob. ADVERTENTIE Doe nu mee en stel jezelf op de proef
BoerTijger Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Ik ben geen noob. ADVERTENTIE Doe nu mee en stel jezelf op de proef Reclame
Casss Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Ik ben geen noob. ADVERTENTIE Doe nu mee en stel jezelf op de proef Reclame Mag hier best.
BoerBanaan Geplaatst: 26 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Ik ben geen noob. ADVERTENTIE Doe nu mee en stel jezelf op de proef Reclame TijgerBoer niet zo zeuren, hij heeft van mij exclusieve permissie gekregen. Nu jij
Davedavy Geplaatst: 26 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2010 Hallootjes , ik ben toegelaten en dus nieuw hier xD
Davedavy Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Davydave zei dat er een aparte dsound.dll in de Simpel native trainer van gtagarage.com zat. Of moet ik die originele ASI loader hebben? Gij moet een asi loader downloaden. Ze werke niet allemaal met de nieuwe patch van gta eflc
Basssss Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Ik ben geen noob. ADVERTENTIE Doe nu mee en stel jezelf op de proef Reclame TijgerBoer niet zo zeuren, hij heeft van mij exclusieve permissie gekregen. Nu jij Mag ik ook exclusieve permissie?
BoerBanaan Geplaatst: 27 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Mag ik ook exclusieve permissie? En waarvoor dan wel?
Recommended Posts