Basssss Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Niks tegen boeren he . Anders komen ik en Dave je boerderij in fik steken . Ik woon in de stad xD Meer om in de fik te zetten dus.
Davedavy Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Niks tegen boeren he . Anders komen ik en Dave je boerderij in fik steken . Ik woon in de stad xD Meer om in de fik te zetten dus. Ook meer politie
GwnHugo Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 O, btw. Welke versie van sa:mp heb ik nodig voor deze clan?
BoerBanaan Geplaatst: 28 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 O, btw. Welke versie van sa:mp heb ik nodig voor deze clan? 0.3b
GwnHugo Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 O, dan download ik die eerst even. En wat is de IP van de server?
Davedavy Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Ik ben de cd kwijt van me SA
Dr.Oppai Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Niks tegen boeren he . Anders komen ik en Dave je boerderij in fik steken . Ik woon in de stad xD Als je in Limburg woont dan woon je in een boerderij. Max woont in brabant en die zei ook altijd dat hij in de stad leefde, maar ik heb zn vader zo gek gekregen om toch toe te geven dat ze in een boerderij wonen. Het is dus niet erg en je hoeft je er niet voor te schamen hoor, zeg het maar.
Davedavy Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Niks tegen boeren he . Anders komen ik en Dave je boerderij in fik steken . Ik woon in de stad xD Als je in Limburg woont dan woon je in een boerderij. Max woont in brabant en die zei ook altijd dat hij in de stad leefde, maar ik heb zn vader zo gek gekregen om toch toe te geven dat ze in een boerderij wonen. Het is dus niet erg en je hoeft je er niet voor te schamen hoor, zeg het maar. Volgens mij ben in je in de war met friesland , want er zijn hier niet zoveel boerderijen
Luzhin2.4 Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 waar slaat dat op wij zijn nederlanders dan mogen wij nederlands praten en ik kan zelfs geen belgs Een belg die gabber is (gabber is typish nederlands) vind dat je geen nederlands mag praten? Heb je hem er op gewezen dat gabber nederlands is en dat hij zich moest gaan afrukken? PS: dat plaatje is trouwens van de "gabber indiaan" als ik het goed heb . De sullige Belgse zwabber dat tie is . Weet ik veel hoe een gabber in belgie heet, hij had iig een aussie aan en een kale kop. En voor mij ben je dan een gabbertje:P wat of wie de f*#K is de gabber indiaan?
Cabyon Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Niks tegen boeren he . Anders komen ik en Dave je boerderij in fik steken . Ik woon in de stad xD Als je in Limburg woont dan woon je in een boerderij. Gast je weet echt niks van Limburg. -.-'
Luzhin2.4 Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Niks tegen boeren he . Anders komen ik en Dave je boerderij in fik steken . Ik woon in de stad xD Als je in Limburg woont dan woon je in een boerderij. Gast je weet echt niks van Limburg. -.-' Is dat niet zo dan ?!
Davedavy Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Niks tegen boeren he . Anders komen ik en Dave je boerderij in fik steken . Ik woon in de stad xD Als je in Limburg woont dan woon je in een boerderij. Gast je weet echt niks van Limburg. -.-' Idd , limburg is btw eigenlijk half duits vind ik :S We praten half duits , en gedragen ons half duits? xD
Cabyon Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Mijn vader en moeder zijn dikke import uit Overijssel Vader uit Dedemsvaart en moeder uit Enschede
Davedavy Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Wanneer komen er events van de clan ofzo?
BoerBanaan Geplaatst: 29 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Wanneer komen er events van de clan ofzo? Vanmiddag/Vanavond komt er een schema
Recommended Posts