Jump to content

Ghost Legion - Clan talk

Recommended Posts

• Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BoerBanaan

692

• Dr.Oppai

427

• Casss

231

• Cabyon

182

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

SA 5 euro? Nee hoor, 20 euro :7. En CD's repareren doen ze hier niet.

In rotterdam heb ik hem voor 5 euro gekocht in de free record shop :7 .

Toen ik hem had gekocht bij Game Mania toen hij een jaar uit was ofzo betaalde ik dus meer. Er zaten krassen op na een tijd en ik liet die weghalen. Enige probleempje was dat ik men spel moest missen voor

8 weken!

Bewerkt: door SNIPER44

19:30 een meeting!!! Wie komt er? Trouwens, in het schema staat GTA:EfLC, maar kan ik er niet beter IV van maken omdat die meeting laatst vervallen was?

.

Bewerkt: door BoerBanaan
AeroCool (gast)

Beste leden.

we gaan IV doen.

wie komt er,

want ik hoop niet dat daan en ik weer alleen zijn.

Bewerkt: door dennis313
Geplaatst:

Ik moest er de volle 15,99 voor dokken, maar het is het waard. ARMIN VAN BUUREN - FULL FOCUS!!!! 8)

Ik heb ook een nummer van hem , die duurt is van 2 uur ofzo. ik kreeg hem free omdat me vader hem kreeg.

Geplaatst:

Ik moest er de volle 15,99 voor dokken, maar het is het waard. ARMIN VAN BUUREN - FULL FOCUS!!!! 8)

Ik heb ook een nummer van hem , die duurt is van 2 uur ofzo. ik kreeg hem free omdat me vader hem kreeg.

Tiesto is koeler! :bier:

Geplaatst:

Sorry, ben bezig geweest met een spel dat ik niet goed werkend kreeg invbm me stomme virus scanner die de .exe steeds in quorantene gooit vanwege een valse positief -_-

Geplaatst:

Tiesto is koeler! :bier:

I know :)

Geplaatst:

Wie weet een leuk vechtspel foor pc? Zo iets als Tekken of streetfighter? En ja google heb ik al geprobeerd:P

Wie weet een leuk vechtspel foor pc? Zo iets als Tekken of streetfighter? En ja google heb ik al geprobeerd:P

thrill kill.

Het spel is nooit uitgekomen omdat het destijds te geweldadig was maar er zijn Beta's uitgelekt waardoor het meeste wel speelbaar is.

zoek het maar is op.

Het is wel een oud spel (1998) maar het lijkt me wel grappig.

Lol, ik zie nu trouwens pas dat er een personage inzit die op Hellraiser gebaseerd is of hellraiser is :) .(een van me favorite horror gozers ^^)

http://www.youtube.com/watch?v=kSlm9pz5Ljc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=WpppRAkbAtM

Bewerkt: door BoerDave
Geplaatst:

Hhahahaha wat een moeilijk dom spel, kun je het via LAN spelen? Dan zo het echt de bom zijn:D

Hhahahaha wat een moeilijk dom spel, kun je het via LAN spelen? Dan zo het echt de bom zijn:D

Het spel is uit 1998 en het is zegmaar een uitgelekte versie die eigenlijk nooit het dagligt zou zien, dus het zou kunnen maar ik schat de kans klein in.

Geplaatst:

Het spel is uit 1998 en het is zegmaar een uitgelekte versie die eigenlijk nooit het dagligt zou zien, dus het zou kunnen maar ik schat de kans klein in.

Maar het spel was bedoeld voor de playstation en de manier van vechten is behoorlijk slecht/nep. Ik zoek zoiets als UFC undisputed alleen dan voor pc.

Maar het spel was bedoeld voor de playstation en de manier van vechten is behoorlijk slecht/nep. Ik zoek zoiets als UFC undisputed alleen dan voor pc.

Nep? je zoekt toch iets als streetfighter? dat is ook hartstikke nep toch ? :puh: . Voor die tijd was het best goed heur.

En UFC heeft toch verschilllende jaren zoals fifa bijvoorbeeld?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...