Luzhin2.4 Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 (bewerkt) Nep? je zoekt toch iets als streetfighter? dat is ook hartstikke nep toch ? . Voor die tijd was het best goed heur. En UFC heeft toch verschilllende jaren zoals fifa bijvoorbeeld? Ik bedoel een vechtspel als streetfighter, alleen dan met een normale manier van vechten:P UFC voor pc zou top zijn. Maar dat zal er wel niet zijn Bewerkt: 7 september 2010 door Luzhin2.4
Dr.Oppai Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Nep? je zoekt toch iets als streetfighter? dat is ook hartstikke nep toch ? . Voor die tijd was het best goed heur. En UFC heeft toch verschilllende jaren zoals fifa bijvoorbeeld? Ik bedoel een vechtspel als streetfighter, alleen dan met een normale manier van vechten:P UFC voor pc zou top zijn. Maar dat zal er wel niet zijn Tss, verwend nest .
BoerBanaan Geplaatst: 7 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Nep? je zoekt toch iets als streetfighter? dat is ook hartstikke nep toch ? . Voor die tijd was het best goed heur. En UFC heeft toch verschilllende jaren zoals fifa bijvoorbeeld? Ik bedoel een vechtspel als streetfighter, alleen dan met een normale manier van vechten:P UFC voor pc zou top zijn. Maar dat zal er wel niet zijn Mafia II en dan alleen gaan knokken?
Casss Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 (bewerkt) Nep? je zoekt toch iets als streetfighter? dat is ook hartstikke nep toch ? . Voor die tijd was het best goed heur. En UFC heeft toch verschilllende jaren zoals fifa bijvoorbeeld? Ik bedoel een vechtspel als streetfighter, alleen dan met een normale manier van vechten:P UFC voor pc zou top zijn. Maar dat zal er wel niet zijn Mafia II en dan alleen gaan knokken? Download de demo. _______ Wanneer komt er nou weer eens een goede veelbezochte meeting? Dat is meer dan 3 maanden geleden... Bewerkt: 8 september 2010 door Casss
Dr.Oppai Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Nep? je zoekt toch iets als streetfighter? dat is ook hartstikke nep toch ? . Voor die tijd was het best goed heur. En UFC heeft toch verschilllende jaren zoals fifa bijvoorbeeld? Ik bedoel een vechtspel als streetfighter, alleen dan met een normale manier van vechten:P UFC voor pc zou top zijn. Maar dat zal er wel niet zijn Mafia II en dan alleen gaan knokken? Download de demo. _______ Wanneer komt er nou weer eens een goede veelbezochte meeting? Dat is meer dan 3 maanden geleden... Ik wil het er weer eens met zn 3en over spreken maar Dennis is nooit op skype .
Luzhin2.4 Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Nep? je zoekt toch iets als streetfighter? dat is ook hartstikke nep toch ? . Voor die tijd was het best goed heur. En UFC heeft toch verschilllende jaren zoals fifa bijvoorbeeld? Ik bedoel een vechtspel als streetfighter, alleen dan met een normale manier van vechten:P UFC voor pc zou top zijn. Maar dat zal er wel niet zijn Tss, verwend nest . Verwend nest?! Als dat zo was dan had ik wel een ps3 met een zooi spellen gekregen, omdat ik pas het gras gemaaid heb
Dr.Oppai Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Nep? je zoekt toch iets als streetfighter? dat is ook hartstikke nep toch ? . Voor die tijd was het best goed heur. En UFC heeft toch verschilllende jaren zoals fifa bijvoorbeeld? Ik bedoel een vechtspel als streetfighter, alleen dan met een normale manier van vechten:P UFC voor pc zou top zijn. Maar dat zal er wel niet zijn Tss, verwend nest . Verwend nest?! Als dat zo was dan had ik wel een ps3 met een zooi spellen gekregen, omdat ik pas het gras gemaaid heb *Kuch*te serieus*kuch*
thomas1010 Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Sorry dat ik lang niks heb gepost of online gekomen maar ik heb thuis geen interenetr meer mijn moeder heeft dat afgesloten want ik had 7 buizen op mijn examens(wis,fr,aardr,gesch,po,to,mo de raarste is dat ik door ben) en ik ga pas internet hebben als mijn eerste rapport goed is dus in oktober tot dan kan jij mij wegdoen uit de clan als jij wilt. Tot okrober dan. :cya:
Dr.Oppai Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Sorry dat ik lang niks heb gepost of online gekomen maar ik heb thuis geen interenetr meer mijn moeder heeft dat afgesloten want ik had 7 buizen op mijn examens(wis,fr,aardr,gesch,po,to,mo de raarste is dat ik door ben) en ik ga pas internet hebben als mijn eerste rapport goed is dus in oktober tot dan kan jij mij wegdoen uit de clan als jij wilt. Tot okrober dan. :cya: We gaan je niet kicken, jij kan er niet veel aandoen .
BoerTijger Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Fail was clan talk kwijt :$
Nissan Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Das een fail ja . Ik ben nog steeds van plan EfLC te kopen... XD
Dr.Oppai Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Das een fail ja . Ik ben nog steeds van plan EfLC te kopen... XD Voor de pc? zoja dan moet je dat doen .
AeroCool (gast) Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 wanneer zijn de volgende meetings?
Recommended Posts