AeroCool (gast) Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 (bewerkt) De stemronde is nu afgelopen fotopunten 01# .Senne - 32 punten 02# Dieko - 15 03# jvj - 6 03# faex - 6 03# BanaanDaan - 6<--- goed gedaan daan 03# Jacky-2007 - 6 07# dennis313 - 3 08# End Of The Riot - 0 09# j0uk3 - Niks ingezonden 10# -Haakon- - Niks ingezonden 11# claud - Niks ingezonden 12# edgardn123 Niks ingezonden daan succes met de volgende ronde OPENDAG we hebben een eerste deelnemer die niet in de clan zit waar wel bij daan in de gang Bewerkt: 7 maart 2010 door dennis313
Cabyon Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Moet ik anders zo'n banner maken voor de Open Dag ofwat?
BoerBanaan Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Moet ik anders zo'n banner maken voor de Open Dag ofwat? Je mag wel de prijzen maken, dus een avatar voor de nr 1, 2 en 3
AeroCool (gast) Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 en de banner voor de opendag vind ik ook wel een leuk idee
BoerBanaan Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 en de banner voor de opendag vind ik ook wel een leuk idee nou dan doen we dat ook
BoerBanaan Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Vier uur = SA:MP tijd! Jepz, trouwens als je iets maakt voor de clan, wil je het dan eerst aan Dave of mij laten zien, omdat de prijs bijvoorbeeld nog niet bekend gemaakt mag worden.
AeroCool (gast) Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 ook mij even laten zien ik ben ook bij sa mp
BoerBanaan Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 ook mij even laten zien ik ben ook bij sa mp okii
BoerBanaan Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 http://i47.tinypic.com/k2jrrq.jpg is wel een grappige sig, maar niet echt gta style..
Dr.Oppai Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 ik wil even mededelen dat ik me voor een tijdje terug trek als leider van ghost legion. ik wil graag dat dennis mijn taak voorlopig opneemt maar dat als ik terug ben(dat kan volgende week zijn maar ook volgende maand ofzo)dat ik die plaats weer inneem en dennis weer co-leader word. dit komt omdat ik het even druk heb met school en omdat ik de laatste tijd niet of weinig zin heb in GTA. gefeliciteerd dennis
Phoenyxar Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Hallo iedereen, ik dacht: laat ik me nog eens even tonen . Doen jullie eigenlijk nog wat activiteiten? Want als dat zo is kan je dat altijd melden .
Dr.Oppai Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Hallo iedereen, ik dacht: laat ik me nog eens even tonen . Doen jullie eigenlijk nog wat activiteiten? Want als dat zo is kan je dat altijd melden . we doen nog aan activiteiten.
BoerBanaan Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 ik wil even mededelen dat ik me voor een tijdje terug trek als leider van ghost legion. ik wil graag dat dennis mijn taak voorlopig opneemt maar dat als ik terug ben(dat kan volgende week zijn maar ook volgende maand ofzo)dat ik die plaats weer inneem en dennis weer co-leader word. dit komt omdat ik het even druk heb met school en omdat ik de laatste tijd niet of weinig zin heb in GTA. gefeliciteerd dennis ik doe het wel tijdelijk alleen
Recommended Posts