BV_1993 Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Gatverdamme! De meeting! Helemaal vergeten Was naar het stad met vrienden.. Maakt niet zo veel uit, we hebben nog niet gefilmd want ik ben nogal druk met huiswerk en vanavond moet ik trainen Edit: Pagina 2 Alweer iets om te vier met of met frisdrank
Dr.Oppai Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 (bewerkt) Gatverdamme! De meeting! Helemaal vergeten Was naar het de stad met vrienden.. effe mierenneukerij Bewerkt: 28 januari 2010 door thegodfather91
Dr.Oppai Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 WEEKEENDDDD!! *knip* lekker he??!! >>> Door Sandra: Vloeken doe je thuis maar<<<
BoerBanaan Geplaatst: 29 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 (bewerkt) WEEKEENDDDD!! *knip* lekker he??!! Jazeker, maar *knip* hoeft er niet bij hoor .. Edit : Lol xD Bewerkt: 29 januari 2010 door Sandra
Dakendak Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Sorry dat ik zo inactief ben jongens... Misschien is het beter als onze huidige co-leader mijn taak overneemt, en ik zijn taak? Zeg jullie mening eens
BoerBanaan Geplaatst: 29 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 (bewerkt) Sorry dat ik zo inactief ben jongens... Misschien is het beter als onze huidige co-leader mijn taak overneemt, en ik zijn taak? Zeg jullie mening eens Ik ben het er wel mee eens dat je te inactief bent, en ik denk dat Thegodfather je taak prima kan overnemen en jij die van hem natuurlijk Owja trouwens: Àls thegodfather nieuwe leader wordt, moet hij wel accepteren dat hij misschien later weer terug gaat naar z'n oude rank en Dakendak zijn taak weer overneemt Bewerkt: 29 januari 2010 door BanaanDaan
Dakendak Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Sorry dat ik zo inactief ben jongens... Misschien is het beter als onze huidige co-leader mijn taak overneemt, en ik zijn taak? Zeg jullie mening eens Ik ben het er wel mee eens dat je te inactief bent, en ik denk dat Thegodfather je taak prima kan overnemen en jij die van hem natuurlijk Owja trouwens: Àls thegodfather nieuwe leader wordt, moet hij wel accepteren dat hij misschien later weer terug gaat naar z'n oude rank en Dakendak zijn taak weer overneemt . Ik denk dit ook. Komt er iemand in de server?
Dr.Oppai Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 (bewerkt) Sorry dat ik zo inactief ben jongens... Misschien is het beter als onze huidige co-leader mijn taak overneemt, en ik zijn taak? Zeg jullie mening eens Ik ben het er wel mee eens dat je te inactief bent, en ik denk dat Thegodfather je taak prima kan overnemen en jij die van hem natuurlijk Owja trouwens: Àls thegodfather nieuwe leader wordt, moet hij wel accepteren dat hij misschien later weer terug gaat naar z'n oude rank en Dakendak zijn taak weer overneemt ik ben er wel voor hoor om leader te worden,en trouwens:ik wou ook net zeggen van als dakendak weer terug komt dat ik vind dat hij dan weer leader moet worden dus maak je je daar maar geen zorgen over en trouwens dakendak:ben je nog in de server?ik wil wel joinen. Bewerkt: 29 januari 2010 door thegodfather91
Dakendak Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Ik was aan het wachten op iemand om te joinen. Als jij joint, join ik ook
Dr.Oppai Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Ik was aan het wachten op iemand om te joinen. Als jij joint, join ik ook ok
Dakendak Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Ik was aan het wachten op iemand om te joinen. Als jij joint, join ik ook ok Wacht even... Steam installeert op het moment.
Sandra Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Beste heren, Willen jullie er alsjeblieft aan denken dat ondanks dit een clantalk/spam-topic is, ook hier de normale forumregels gelden. Dus niet schelden, vloeken, provoceren, enzovoort. Dit zal net als in de rest van het forum gewoon bestraft worden. Bedankt voor jullie aandacht, Sandra
Dr.Oppai Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 WEEKEENDDDD!! *knip* lekker he??!! >>> Door Sandra: Vloeken doe je thuis maar<<< dat doe ik thuis al
Recommended Posts