BoerBanaan Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 (bewerkt) neh hier kan het ook wel. nog iets om het geen vast onderdeel te maken:als de een een schijffie heeft en de andere een download kan je ook niuet met elkaar spelen,zo raken mensen in de war en houd je niet veel mensen over die hetzelfde hebben als jij of dennis,iniedergeval te weinig om het een vast onderdeel te maken. wij zijn een stunt clan in SA die af en toe IV spelen,geen alles in een pakket. TLAD en TBOGT valt ook onder GTA:IV En volgens mij is het onzin en kunnen mensen met CD en download gewoon met elkaar spelen... En als het niet zo is wil ik graag een bron zien Edit: Hoofdpost aangepast kijk maar ff Edit2: Pagina 22 Bewerkt: 10 maart 2010 door BanaanDaan
Dr.Oppai Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 neh hier kan het ook wel. nog iets om het geen vast onderdeel te maken:als de een een schijffie heeft en de andere een download kan je ook niuet met elkaar spelen,zo raken mensen in de war en houd je niet veel mensen over die hetzelfde hebben als jij of dennis,iniedergeval te weinig om het een vast onderdeel te maken. wij zijn een stunt clan in SA die af en toe IV spelen,geen alles in een pakket. TLAD en TBOGT valt ook onder GTA:IV En volgens mij is het onzin en kunnen mensen met CD en download gewoon met elkaar spelen... En als het niet zo is wil ik graag een bron zien Edit: Hoofdpost aangepast kijk maar ff Edit2: Pagina 22 heb je die PB niet gelezen?door de DVD glans iets lukt dat niet,jacky zou het niet posten als het niet eerst is uitgetest. en nee,het valt niet onder IV,DLC telt als een game opzich en ik iwl geen clan die van alles en nog wat doet maar gewoon een SA/IV stunt clan only,niet waar de leden 1 ding wel en 1 ding niet hebben maar gewoon alles hebben.
BoerBanaan Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Ik denk toch dat we een keer een vergadering moeten houden, want in de clantalk komen we er niet uit hoor. Edit: Wat vinden jullie van de "vernieuwde" voorpagina?
Dr.Oppai Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Ik denk toch dat we een keer een vergadering moeten houden, want in de clantalk komen we er niet uit hoor. Edit: Wat vinden jullie van de "vernieuwde" voorpagina? ik vind hem wel ok,maar ik vind nog steeds dat dakendak gewoon vanaf crasher moet beginnen.
Dr.Oppai Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 MEDEDELING Daan en ik hebben net een vergadering gehad en we hebben besloten om de DLC en EFLC geen vast onderdeel te maken maar wel een bijzaak,dit betekent dus dat je wel meetings mag maken maar dat dit geen officiele meetings zijn maar gewoon voor de fun(dit mag trouwens met ieder spel). verder hebben we ook besloten dat er een groep komt van vrienden. vrienden mogen de clan pass hebben van de server en mogen naar meetings komen maar kunnen niet ranken in de server en mogen ook niet op meetings komen waarvan we die echt alleen maar voor clanleden willen houden. MVG.Daan en TGF91
BoerBanaan Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 (bewerkt) Race Event, vrijdag 12 maart Deelnemers: BanaanDaan Dennis313 MidnightMayhem Cabyon BV_1993 Thegodfather91 Dit zijn de races: Race 1, Race 2, Race 3 en Race 4 BV_1993 + Thegodfather91 aan het lijstje toegevoegd Bewerkt: 10 maart 2010 door BanaanDaan
Phoenyxar Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Jammer dat ik er die dag niet ben, anders deed ik mee .
BoerBanaan Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 (bewerkt) Jammer dat ik er die dag niet ben, anders deed ik mee . Is ook alleen voor leden en vrienden Bewerkt: 10 maart 2010 door BanaanDaan
Dr.Oppai Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 (bewerkt) Jammer dat ik er die dag niet ben, anders deed ik mee . Is ook alleen voor leden. nee hoor,ook voor vrienden. Bewerkt: 10 maart 2010 door thegodfather91
AeroCool (gast) Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 (bewerkt) leuke hoofdpost daan ik heb net Episodes from Liberty City besteld op disc Bewerkt: 10 maart 2010 door dennis313
Cabyon Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Is er een tijd gebonden aan de races?
AeroCool (gast) Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 (bewerkt) nee er is nog nog geen tijd besproken EDIT gemaakt door Cabyon Race Event, vrijdag 12 maart Deelnemers: •BanaanDaan •Dennis313 •MidnightMayhem •Cabyon •BV_1993 •Thegodfather91 EDIT 2 ik weet niet of iedereen dat al heeft gemerk maar we staan in de clan overzicht Klik Bewerkt: 10 maart 2010 door dennis313
BoerBanaan Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 (bewerkt) EDIT gemaakt door Cabyon Bedankt Cabyon, hij is mooi EDIT 2 ik weet niet of iedereen dat al heeft gemerk maar we staan in de clan overzicht Klik He da's mooi om te horen Heeft iemand daar voor gezorgd of heeft Svenie dat zelf gedaan? Bewerkt: 10 maart 2010 door BanaanDaan
AeroCool (gast) Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 (bewerkt) ik heb even de topic geleden en er staat dat je er van zelf inkomt als je meer dan 5 leden hebt we we hebben er meer dan 5 dus onze eerste doel is bereikt Bewerkt: 10 maart 2010 door dennis313
BoerBanaan Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 ik heb even de topic geleden en er staat dat je er van zelf inkomt als je meer dan 5 leden hebt we we hebben er meer dan 5 dus onse eerste doen is berijkt wij hebben 9 leden
Recommended Posts