Jump to content

Ghost Legion - Clan talk

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

neh hier kan het ook wel.

nog iets om het geen vast onderdeel te maken:als de een een schijffie heeft en de andere een download kan je ook niuet met elkaar spelen,zo raken mensen in de war en houd je niet veel mensen over die hetzelfde hebben als jij of dennis,iniedergeval te weinig om het een vast onderdeel te maken.

wij zijn een stunt clan in SA die af en toe IV spelen,geen alles in een pakket.

TLAD en TBOGT valt ook onder GTA:IV :Y En volgens mij is het onzin en kunnen mensen met CD en download gewoon met elkaar spelen... En als het niet zo is wil ik graag een bron zien

Edit: Hoofdpost aangepast :Y kijk maar ff

Edit2: Pagina 22 :dans:

Bewerkt: door BanaanDaan
  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BoerBanaan

692

• Dr.Oppai

427

• Casss

231

• Cabyon

182

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

neh hier kan het ook wel.

nog iets om het geen vast onderdeel te maken:als de een een schijffie heeft en de andere een download kan je ook niuet met elkaar spelen,zo raken mensen in de war en houd je niet veel mensen over die hetzelfde hebben als jij of dennis,iniedergeval te weinig om het een vast onderdeel te maken.

wij zijn een stunt clan in SA die af en toe IV spelen,geen alles in een pakket.

TLAD en TBOGT valt ook onder GTA:IV :Y En volgens mij is het onzin en kunnen mensen met CD en download gewoon met elkaar spelen... En als het niet zo is wil ik graag een bron zien

Edit: Hoofdpost aangepast :Y kijk maar ff

Edit2: Pagina 22 :dans:

heb je die PB niet gelezen?door de DVD glans iets lukt dat niet,jacky zou het niet posten als het niet eerst is uitgetest.

en nee,het valt niet onder IV,DLC telt als een game opzich en ik iwl geen clan die van alles en nog wat doet maar gewoon een SA/IV stunt clan only,niet waar de leden 1 ding wel en 1 ding niet hebben maar gewoon alles hebben.

Geplaatst:

Ik denk toch dat we een keer een vergadering moeten houden, want in de clantalk komen we er niet uit hoor.

Edit: Wat vinden jullie van de "vernieuwde" voorpagina?

Geplaatst:

Ik denk toch dat we een keer een vergadering moeten houden, want in de clantalk komen we er niet uit hoor.

Edit: Wat vinden jullie van de "vernieuwde" voorpagina?

ik vind hem wel ok,maar ik vind nog steeds dat dakendak gewoon vanaf crasher moet beginnen.

Geplaatst:

MEDEDELING

Daan en ik hebben net een vergadering gehad en we hebben besloten om de DLC en EFLC geen vast onderdeel te maken maar wel een bijzaak,dit betekent dus dat je wel meetings mag maken maar dat dit geen officiele meetings zijn maar gewoon voor de fun(dit mag trouwens met ieder spel).

verder hebben we ook besloten dat er een groep komt van vrienden.

vrienden mogen de clan pass hebben van de server en mogen naar meetings komen maar kunnen niet ranken in de server en mogen ook niet op meetings komen waarvan we die echt alleen maar voor clanleden willen houden.

MVG.Daan en TGF91

Race Event, vrijdag 12 maart

Deelnemers:

• BanaanDaan
  • Dennis313
  • MidnightMayhem
  • Cabyon
  • BV_1993
  • Thegodfather91

Dit zijn de races: Race 1, Race 2, Race 3 en Race 4

BV_1993 + Thegodfather91 aan het lijstje toegevoegd

Jammer dat ik er die dag niet ben, anders deed ik mee :-( .

Is ook alleen voor leden en vrienden

Jammer dat ik er die dag niet ben, anders deed ik mee :-( .

Is ook alleen voor leden.

nee hoor,ook voor vrienden.

Bewerkt: door thegodfather91
AeroCool (gast)

leuke hoofdpost daan

ik heb net Episodes from Liberty City besteld op disc

Bewerkt: door dennis313
AeroCool (gast)

nee er is nog nog geen tijd besproken

EDIT

24w69ns.jpg

gemaakt door Cabyon

Race Event, vrijdag 12 maart

Deelnemers:

•BanaanDaan

•Dennis313

•MidnightMayhem

•Cabyon

•BV_1993

•Thegodfather91

EDIT 2 ik weet niet of iedereen dat al heeft gemerk maar we staan in de clan overzicht Klik

EDIT

24w69ns.jpg

gemaakt door Cabyon

Bedankt Cabyon, hij is mooi :)

EDIT 2 ik weet niet of iedereen dat al heeft gemerk maar we staan in de clan overzicht Klik

He da's mooi om te horen :D Heeft iemand daar voor gezorgd of heeft Svenie dat zelf gedaan?

AeroCool (gast)

ik heb even de topic geleden en er staat dat je er van zelf inkomt als je meer dan 5 leden hebt

we we hebben er meer dan 5 ;) dus onze eerste doel is bereikt :dans:

Geplaatst:

ik heb even de topic geleden en er staat dat je er van zelf inkomt als je meer dan 5 leden hebt

we we hebben er meer dan 5 ;) dus onse eerste doen is berijkt :dans:

wij hebben 9 leden

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...