AeroCool (gast) Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 (bewerkt) foto's van gta sa race (meeting) van 12-3-2010 iedereen bedankt voor het mee doen het was een super meeting EDIT pagina 26 Bewerkt: 12 maart 2010 door dennis313
MidnightMayhem Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 http://www.youtube.com/user/GhostLegionClan Bij deze: het Youtubekanaal van GL! Ik ga straks het allereerste filmpje uploaden.
BoerBanaan Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 http://www.youtube.com/user/GhostLegionClan Bij deze: het Youtubekanaal van GL! Ik ga straks het allereerste filmpje uploaden. Oke wil je ff in pb het wachtwoord sturen? Dan upload ik het introfilmpje in HD (1080p)
AeroCool (gast) Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 zal ik ook de wachtwoord mogen als ik een keer een filmpje over GL heb
Dr.Oppai Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 netjes,ik denk ook wel dat we bij de nieuwe leden een goede eerste indruk gegeven hebben
AeroCool (gast) Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 (bewerkt) leuk filmpje ik zet hem ook even bij de ander filmpje in de opendag topic en dat denk ik ook dave Bewerkt: 12 maart 2010 door dennis313
Casss Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Mooi filmpje, alleen als je Win7/Vista heb raad ik je aan Windows LIVE Movie Maker te nemen inplaats van de normale. Hier zitten veel meer functies in en je kan dan je video opslaan in 1080p Ik deed het echt zwaar slecht bij die races Ik heb maar een race uitgereden omdat ik het /goto commando nog niet kende.
BoerBanaan Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Ik deed het echt zwaar slecht bij die races Ik heb maar een race uitgereden omdat ik het /goto commando nog niet kende. Ja, da's jammer maar ik hoop dat je het leuk hebt gehad
AeroCool (gast) Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Ik deed het echt zwaar slecht bij die races Ik heb maar een race uitgereden omdat ik het /goto commando nog niet kende. Ja, da's jammer maar ik hoop dat je het leuk hebt gehad en je kende de race nog niet er komt nog wel een keer weer een race en dan ken je de baan
Casss Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Ik deed het echt zwaar slecht bij die races Ik heb maar een race uitgereden omdat ik het /goto commando nog niet kende. Ja, da's jammer maar ik hoop dat je het leuk hebt gehad Ik heb het wel leuk gehad ja
BoerBanaan Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Ik deed het echt zwaar slecht bij die races Ik heb maar een race uitgereden omdat ik het /goto commando nog niet kende. Ja, da's jammer maar ik hoop dat je het leuk hebt gehad Ik heb het wel leuk gehad ja Mooi zo
Dr.Oppai Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Ik deed het echt zwaar slecht bij die races Ik heb maar een race uitgereden omdat ik het /goto commando nog niet kende. Ja, da's jammer maar ik hoop dat je het leuk hebt gehad en je kende de race nog niet er komt nog wel een keer weer een race en dan ken je de baan ik kende de races ook nog niet maar sta toch in de top 3 hoor,dus dat maakt opzich niet veel uit want de bussen waren gewoon duidelijk
Phoenyxar Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Jammer dat ik niet heb kunnen meedoen...
Recommended Posts