AeroCool (gast) Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Trouwens, hebben jullie allebei de laatste patch geïnstalleerd? ja daan ik heb de laaste patch anders kan ik niet inloggen op games for windows
AeroCool (gast) Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 ja maar dat betekend toch niet dat we geen meetings met IV kunnen houden en over een maand is het mischine opgelost dan heb ik glasvezel ja maar ik doe mee en jij ook. hoe gaan we dat doen? want als we allebei meedoen dan is het gewoon wie het eerst in de room zit en de ander kan schijt krijgen we kunnen van de week even kijken dan gaan we kijken hoe we dit probleem kunnen oplossen
Dr.Oppai Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 ja maar dat betekend toch niet dat we geen meetings met IV kunnen houden en over een maand is het mischine opgelost dan heb ik glasvezel ja maar ik doe mee en jij ook. hoe gaan we dat doen? want als we allebei meedoen dan is het gewoon wie het eerst in de room zit en de ander kan schijt krijgen we kunnen van de week even kijken dan gaan we kijken hoe we dit probleem kunnen oplossen ik zal van de week ook even mn spel opnieuw instaleren om te kijken of het daaraan mogelijk ligt.
AeroCool (gast) Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 oke ik ga dat ook even doen
BoerBanaan Geplaatst: 15 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 oke ik ga dat ook even doen Let's keep our fingers crossed
AeroCool (gast) Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 (bewerkt) daan jij kan toch niet goed DM in gta iv hier iets voor je Klik les voor DM nee grapje en het is ook voor ps3 dave wanner zullen we testen dat we bij elkaar in kunnen? Bewerkt: 16 maart 2010 door dennis313
BoerBanaan Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Jammer, schietles zal wel grappig zijn
Dr.Oppai Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 dave wanner zullen we testen dat we bij elkaar in kunnen? als ik me IV opnieuw heb geinstaleerd
BoerBanaan Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 dave wanner zullen we testen dat we bij elkaar in kunnen? als ik me IV opnieuw heb geinstaleerd NU DOEN!
Phoenyxar Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Dat denk jij maar, dat is ten hoogste binnen 3 jaar geïnstalleert .
AeroCool (gast) Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 (bewerkt) beste leden Daan en ik hebben een idee om schietlessen te doen in gta iv voor leden die niet goed in MP kunnen schieten die kunnen dan hier aanmelden en de leden die erg goed kunnen schieten kunnen zich ook aanmelden om te proberen les te gegeven als je een headset of microfoon hebt zal het uitleggen makkelijker maken en gaat alles sneler hier de aanmeldlijsten voor leering ja, ik doe mee met de schietlessen van clan GLheadset?: algemeen probleem met deatmatchen?:[/b] en voor leraar ja, ik wil lesgever zijn!van schietlessen van GLheadset? leerling 1. BanaanDaan 2. Gta-kneusje 3. BV_1993 4. thomas1010 5. Cabyon (als het lukt om te joinen) 6. 7. 8. 9. leraar 1. Dennis313 2. jvj 3. shotyoudie 4. 5. 6. 7. 8. 9. doelschijf 1.thegodfather91 en als het een succes wordt, gaan we het ook voor gtaforummers doen vrienden van de clan mogen nu ook aanmelden Bewerkt: 30 april 2010 door dennis313
Dr.Oppai Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 beste leden Daan en ik hebben een idee om schietlessen te doen in gta iv voor leden die niet goed in MP kunnen schieten die kunnen dan hier aanmelden en de leden die erg goed kunnen schieten kunnen zich ook aanmelden om te proberen les te gegeven als je een headset of microfoon hebt zal het uitleggen makkelijker maken en gaat alles sneler hier de aanmeldlijsten voor leering ja, ik doe mee met de schietlessen van clan GLheadset?: algemeen probleem met deatmatchen?:[/b] en voor leraar ja, ik wil lesgever zijn!van schietlessen van GLheadset? leering 1. BanaanDaan 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. leraar 1. Dennis313 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. en als het een succes wordt, gaan we het ook voor gtaforummers doen vrienden van de clan mogen nu ook aanmelden datum en tijd is nog onbekend ik zit een betje tussen leraar en leerling in dus ik doe er niet aan mee maar ik wil wel in de server zijn om te kijken hoe het gaat ok?
BoerBanaan Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Dave, allereerst niet alles citeren da's nogal irritant en spamt de hele pagina vol. en we gaan IV doen
AeroCool (gast) Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 (bewerkt) ik zit een betje tussen leraar en leerling in dus ik doe er niet aan mee maar ik wil wel in de server zijn om te kijken hoe het gaat ok? het is op IV he je mag er wel bij maar ik weet niet op gta IV het toelaat Bewerkt: 16 maart 2010 door dennis313
BoerBanaan Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Dennis, wanneer wil je die schiettrainingen houden?
Recommended Posts