AeroCool (gast) Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 weet ik nog niet eerst zien hoeveel leden het willen doen
jvj Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 ja, ik wil lesgever zijn! van schietlessen van GL headset? Ja Ik wil wel vermelden dat ik éénmalig training wil geven. Dus aan 1 persoon, en maar 1 les. Als het me erg bevalt zal ik wel zien of ik verder nog training wil geven.
AeroCool (gast) Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 (bewerkt) lijst aangepast leerling 1. BanaanDaan 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. leraar 1. Dennis313 2. jvj 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. en het is voor ons ook nog proef en als het succes word gaan we door als het geen succes word doen we het 1 keer als er niet veel aanmeldingen zijn doe we het niet Bewerkt: 16 maart 2010 door dennis313
AeroCool (gast) Geplaatst: 16 maart 2010 Rapport Geplaatst: 16 maart 2010 Hearv94 doet zaterdag mee met opendag
Dr.Oppai Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 ja godver waarom n ou zaterdag? dan ga ik naar me vader wat een geweldige tijd ook dan he :S
AeroCool (gast) Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 (bewerkt) kan er niks aan doen de datum en tijden zal al wat weken bekend (je was er zelf bij) alleen de avond vervald en doen er nu 8 mee met de opendag we weten het nog niet zeker maar mischine gaan we filmen op de opendag er kan nog steets aangemeld worden voor de schiet lessen als er nog 1 leerling komt dan gaan we een datum prikken hier de aanmeld lijsten nogmaals voor leerling ja, ik doe mee met de schietlessen van clan GLheadset?: algemeen probleem met deatmatchen?:[/b] en voor leraar ja, ik wil lesgever zijn!van schietlessen van GLheadset? hier is de uitleg nogmaals beste leden Daan en ik hebben een idee om schietlessen te doen in gta iv voor leden die niet goed in MP kunnen schieten die kunnen dan hier aanmelden en de leden die erg goed kunnen schieten kunnen zich ook aanmelden om te proberen les te gegeven als je een headset of microfoon hebt zal het uitleggen makkelijker maken en gaat alles sneler hier de aanmeldlijsten voor leering ja, ik doe mee met de schietlessen van clan GLheadset?: algemeen probleem met deatmatchen?:[/b] en voor leraar ja, ik wil lesgever zijn!van schietlessen van GLheadset? leerling 1. BanaanDaan 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. leraar 1. Dennis313 2. jvj 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. en als het een succes wordt, gaan we het ook voor gtaforummers doen vrienden van de clan mogen nu ook aanmelden datum en tijd is nog onbekend Bewerkt: 17 maart 2010 door dennis313
Casss Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Misschien is het handig ALS die schietlessen wat worden daar een ander topic over te maken om het duidelijk te houden?
BoerBanaan Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 (bewerkt) Misschien is het handig ALS die schietlessen wat worden daar een ander topic over te maken om het duidelijk te houden? Niet nodig, maar je zal zo wel zien wat ik ga doen UPDATE: Ik heb net onze agenda geüpdate! Nu staat er ook info op over meetings (ZIEHIER) Bewerkt: 17 maart 2010 door BanaanDaan
AeroCool (gast) Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 (bewerkt) nice bedacht voor de agenda EDIT bericht over opendag * Mededeling * Helaas kan ik aankomende zaterdag niet, en de open dag wordt waarschijnlijk een week verzet, heeft iemand die meedoet daar een bezwaar tegen? Sorry hiervoor. Bewerkt: 17 maart 2010 door dennis313
BoerBanaan Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 (bewerkt) Dinsdag 23 maart, 19:00u hebben we een meeting in GTA:IV We doen Maffia Works en we gaan daarna stunten op free mode Deelnemers BanaanDaan (BanaanD) Dennis313 (Aerocool343) jvj (PioneerJVJ) thegodfather91 (theNLgodfather9) - misschien wie doet er nog meer mee? Bewerkt: 22 maart 2010 door BanaanDaan
Dr.Oppai Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 (bewerkt) lol als daan niet op zaterdag kan dan word de opendag verschoven maar als ik niet kan dan is dat alleen jammer hierboven:ik doe mee,kijken of ik het kan opbrangen om Iv opnieuw te instaleren. Bewerkt: 17 maart 2010 door thegodfather91
Phoenyxar Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Daar gaat mijn regeling, volgende week dus...
BoerBanaan Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 lol als daan niet op zaterdag kan dan word de opendag verschoven maar als ik niet kan dan is dat alleen jammer Jij kon toch niet zaterdag, nou dan kunnen we allebei niet en dan gaat het nogal moeilijk. En Dennis en ik hebben het voor het grootste deel georganiseerd
AeroCool (gast) Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 (bewerkt) Daar gaat mijn regeling, volgende week dus... bedoelje dat je volgende week niet of of wel? EDIT daan hij had mij een prive bericht gestuurd met de vraag hoe laat de opendag dag was van de week en toen kreeg ik dit terug Dan kan ik meedoen... schrijf me maar in, maar is dat dan in de originele server? Even kijken voor de IP...: 88.159.165.87:7777 ? Indien anders liefst geven... en kan je me waarschuwen rond 14.00 of gewoon in die dag of gewoon iemand, anders vergeet ik het misschien . Bewerkt: 17 maart 2010 door dennis313
Phoenyxar Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Nee, dat was een Dave-gewijze reactie op het feit dat ik normaal gezien niet kon XD. Ik denk dat ik dan wel kan zeker? Wel herinneren hè!
Recommended Posts