Dr.Oppai Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 ik heb vandaag met JVJ maffia work gedaan hij was best wel goed elke ronde was het steets wisselvallig en daan weet jij een goede datum waneer we schiet lessen kunnen doen? en hoelaat is de meeting morgen owja de dag is bijna wel om maar GL bestaand vanaf vandaag 2 maanden ik wil daan even een complument geven hij heeft de clan opgericht samen met dakendak pff ik was ook een soort van oprichter!ik ben tenminste wel een pioneer van de clan hoor
AeroCool (gast) Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 ik heb vandaag met JVJ maffia work gedaan hij was best wel goed elke ronde was het steets wisselvallig en daan weet jij een goede datum waneer we schiet lessen kunnen doen? en hoelaat is de meeting morgen owja de dag is bijna wel om maar GL bestaand vanaf vandaag 2 maanden ik wil daan even een complument geven hij heeft de clan opgericht samen met dakendak pff ik was ook een soort van oprichter!ik ben tenminste wel een pioneer van de clan hoor ik geef jou een complument voor het leiden vanaf ht begin maar dave nu even over poort open maken wil je ook even aan je stief vader vragen of in de modum UPNP aan staat dat heb je ook nodig en kijk even ingame welke poort open moet als je in ga bent en je gaat naar home installingen en dan neterwerk info dat zie je achter je ip ook 4 cijver die poort moet open
BoerBanaan Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Dave je bent een goede opvolger van Dakendak hoor
Casss Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 (bewerkt) Nou ik krijg over twee maanden eigenlijk pas een PC die GTAIV aankan dus dat word nog eventjes wachten. Bewerkt: 23 maart 2010 door Gta-kneusje
BoerBanaan Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Nou ik krijg over twee maanden eigenlijk pas een PC die GTAIV aankan dus dat word nog eventjes wachten. We'll wait for you
Dr.Oppai Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Dave je bent een goede opvolger van Dakendak hoor
AeroCool (gast) Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 (bewerkt) wil iedereen even zeggen wanner iedereen kan dan kan ik een datum prikken voor schiet lessen ik dacht aan dit groepen links leraar rechts leerling dennis313---------gta-kneusjeJVJ---------banaandaan ( thegodfather91 als zun spel het doen mag hij ingeroepen worden door leraren) Bewerkt: 23 maart 2010 door dennis313
Dr.Oppai Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 ik ga het liefst op een vrijdag avond(of middag)
AeroCool (gast) Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 de tussenstand Deelnemers: + totaal aantal rangpunten 01# .Senne - 6 punten 01#BanaanDaan - 6 punten 03#dennis313 - 3 punten 03#Dieko - 3 punten
BoerBanaan Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 YAY samen met .Senne deze ronde de 1e plek
Dr.Oppai Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 haha heb met dennis nog wat zitten kloten op skype en we hebben wat vage fragmenten opgenomen met hitler grappen gemixt met droge humor
AeroCool (gast) Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 (bewerkt) ja met leuke tune's XD als je het wilt horen neem even contackt met dave of mij op msn of skype maar niet alles met hiler maar ook met andere dingen Bewerkt: 24 maart 2010 door dennis313
Dr.Oppai Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 ja dat is waar maar met dat geheim van hitler was gewoon het leukst haha met die super neppe lach steeds die jij afspeelt
AeroCool (gast) Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 dat was geen nepp lach maar de lach was van marco borsato en edwin evers
BoerBanaan Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Jammer dat ik er niet bij was
Recommended Posts