BoerBanaan Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 9 april... dat is nog wel even . Ja dat klopt, hebben we expres gedaan.
AeroCool (gast) Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 (bewerkt) je kan nog steets inschijven beste leden op 17 april hebben we een meeting maar niet een gewoone meeting maar een TBOGT of lost and damned meeting voor de leden die de uitbreiding gaan kopen en bij bde meeting bij kan zijn zeg het in deze topic meeting aanwezig 1. Banaandaan 2. Dennis313 3. JVJ 4. BV_1993 EDIT: we gaan ook een 2de intro filmpje opnemen tijdens de meeting beste leden Daan en ik hebben een idee om schietlessen te doen in gta iv voor leden die niet goed in MP kunnen schieten die kunnen dan hier aanmelden en de leden die erg goed kunnen schieten kunnen zich ook aanmelden om te proberen les te gegeven als je een headset of microfoon hebt zal het uitleggen makkelijker maken en gaat alles sneler hier de aanmeldlijsten voor leering ja, ik doe mee met de schietlessen van clan GLheadset?: algemeen probleem met deatmatchen?:[/b] en voor leraar ja, ik wil lesgever zijn!van schietlessen van GLheadset? leerling 1. BanaanDaan 2. Gta-kneusje 3. BV_1993 4. 5. 6. 7. 8. 9. leraar 1. Dennis313 2. jvj 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. en als het een succes wordt, gaan we het ook voor gtaforummers doen vrienden van de clan mogen nu ook aanmelden datum en tijd is nog onbekend de groepen op dit moment links leraar rechts leerling dennis313---------gta-kneusjeJVJ---------banaandaan en voor de leden die nog mee willen doen met de Gl opendag op 9 april je kan nog nog in schrijven in de GL opendag topic Klik Bewerkt: 31 maart 2010 door dennis313
Dr.Oppai Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Cabyon en GTA-kneusje hebben een nieuwe rank verdient gefeliciteerd wannebe stunters we voeren trouwens de democratie met een testfase in,dat betekent dat we voor sommige dingen die we voor de clan beslissen in een poll zetten zodat de leden mogen stemmen wat ze er van vinden. binnekort zullen we een poll neerzetten en mag je stemmen(alleen leden) als we merken dat leden andere mensen buiten de clan overhalen om te stemmen word het plan de prullenbak ingegooid en zal het blijven zoals het is. TGF91,dennis en daan.
AeroCool (gast) Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 en we hebben een nieuwe logo gemaakt door Cabyon
jvj Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 (bewerkt) Dennis kan jij vandaag als schietleraar inspringen voor Daan, want ik moet plots vanavond nog gaan werken. Of als Daan vandaag nog kan in de middag, kan ik wel lesgeven. Ik moet gaan werken om 18:30 tot 21:30. Nieuwe countdown voor GTA Episodes From Liberty City Bewerkt: 30 maart 2010 door jvj
BoerBanaan Geplaatst: 30 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Ach ik heb alle tijd, ik kan donderdag- of vrijdagavond ook wel anders verschuiven we het een week
Casss Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Cabyon en GTA-kneusje hebben een nieuwe rank verdient gefeliciteerd wannebe stunters Ik lees het net pas
Cabyon Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Ik heb GTA IV, maar snap niks van online. Ik heet daar btw - heel verrassend - Cabyon. Voor sigs e.d. kun je me altijd een rekwestje sturen.
Sandra Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Jullie mogen Gta-kneusje van de lijst schrappen.
Dr.Oppai Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Jullie mogen Gta-kneusje van de lijst schrappen. daar zijn we inderdaad al achter ja:P
AeroCool (gast) Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Jullie mogen Gta-kneusje van de lijst schrappen. daar zijn we inderdaad al achter ja:P ja gemerkt
sando60 Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Jullie mogen Gta-kneusje van de lijst schrappen. daar zijn we inderdaad al achter ja:P ja gemerkt Dat is dan weer een lid minder:(
BV_1993 Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 ja, ik doe mee met de schietlessen van clan GL headset?: Nee algemeen probleem met deatmatchen?: gigantisch gebrek aan ervaring
Recommended Posts