BoerBanaan Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2010 jij kan het niet Sorry die stunts zijn te lelijk voor mij :
Dr.Oppai Geplaatst: 8 februari 2010 Rapport Geplaatst: 8 februari 2010 bericht aan alle GL leden die GTA IV hebben:27 februari is er weer een IV open tournement dus als je er zin in heb doe dan mee ik doe het namelijk ook en dan kan ik je ownen zodat jullie zien wie er de leader is. http://www.gtaforum.nl/forum/255-iv-open-tournaments/
AeroCool (gast) Geplaatst: 8 februari 2010 Rapport Geplaatst: 8 februari 2010 ey ik ben een nieuwe lid ik speel gta IV en gta sa wat gebruiken jullie sa mp en mta sa?
BV_1993 Geplaatst: 8 februari 2010 Rapport Geplaatst: 8 februari 2010 ey ik ben een nieuwe lid ik speel gta IV en gta sa wat gebruiken jullie sa mp en mta sa? Hoi, wij spelen enkel SA:MP en IV voor het moment. Helaas is de SA:MP server voor zover ik weet nog atlijd niet gerepareerd
Dr.Oppai Geplaatst: 8 februari 2010 Rapport Geplaatst: 8 februari 2010 ey ik ben een nieuwe lid ik speel gta IV en gta sa wat gebruiken jullie sa mp en mta sa? Hoi, wij spelen enkel SA:MP en IV voor het moment. Helaas is de SA:MP server voor zover ik weet nog atlijd niet gerepareerd ja ik wil mijn prive baan
BoerBanaan Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2010 (bewerkt) ey ik ben een nieuwe lid ik speel gta IV en gta sa wat gebruiken jullie sa mp en mta sa? Hoi, wij spelen enkel SA:MP en IV voor het moment. Helaas is de SA:MP server voor zover ik weet nog atlijd niet gerepareerd ja ik wil mijn prive baan Dakendak moet dat ff fixen xD En Dennis welkom in de clan! Wil je zo ff je msn adres pb'en? Bewerkt: 8 februari 2010 door BanaanDaan
AeroCool (gast) Geplaatst: 8 februari 2010 Rapport Geplaatst: 8 februari 2010 (bewerkt) ey ik ben een nieuwe lid ik speel gta IV en gta sa wat gebruiken jullie sa mp en mta sa? Hoi, wij spelen enkel SA:MP en IV voor het moment. Helaas is de SA:MP server voor zover ik weet nog atlijd niet gerepareerd ja ik wil mijn prive baan Dakendak moet dat ff fixen xD En Dennis welkom in de clan! Wil je zo ff je msn adres pb'en? oke dan install ik sa mp even;) heb gta sa net weer opgezet krijg ik een prive bericht met het wachtwoord? Bewerkt: 8 februari 2010 door dennis313
BoerBanaan Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Leute zullen we een keer met z'n allen IV:MP spelen? Geef ff aan wanneer..
Dr.Oppai Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 (bewerkt) Leute zullen we een keer met z'n allen IV:MP spelen? Geef ff aan wanneer.. zaterdag 27 feb 2010 om 19:30 cops and crooks PS.daar bedoel ik dus IV tournement mee. Bewerkt: 9 februari 2010 door thegodfather91
BoerBanaan Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Haha ik heb de server gefixed ^^
Dr.Oppai Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Haha ik heb de server gefixed ^^ zit mijn prive baan er nog in?
BoerBanaan Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Haha ik heb de server gefixed ^^ zit mijn prive baan er nog in? Ook nog
Dr.Oppai Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Haha ik heb de server gefixed ^^ zit mijn prive baan er nog in? Ook nog
BoerBanaan Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 bericht aan alle GL leden die GTA IV hebben:27 februari is er weer een IV open tournement dus als je er zin in heb doe dan mee ik doe het namelijk ook en dan kan ik je ownen zodat jullie zien wie er de leader is. http://www.gtaforum.nl/forum/255-iv-open-tournaments/ Helaas kan ik daar niet aan meedoen Maar het zou mooi zijn als leden er wel heengaan om een beetje reclame te maken voor GL Maar kunnen jullie een keer op vrijdagmiddag ofzo?
AeroCool (gast) Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 (bewerkt) ja hoor aankomde vrijdag middag? sa of IV? Bewerkt: 10 februari 2010 door dennis313
Recommended Posts