Jump to content

Ghost Legion - Clan talk

Recommended Posts

AeroCool (gast)
Geplaatst: (bewerkt)

ik zie ook dat hij weg is ik heb niks gedaan het enge wat ik heb gedaan is de filmpje

en ik zag al dat er een filmpje weg was toen ik er op kwam ik dacht al er moet er 2 op staan maar ik dacht nog zal wel aan mij liggen het enge wat ik heb gedaan is een filmpje uploaden niks verwijdert

EDIT pagina 54 :dans:

EDIT

the_lost_and_damned_logo_1024.jpggrand_theft_auto_iv_the_ballad_of_gay_tony_logo.jpg

beste leden

op 17 april hebben we een meeting

maar niet een gewoone meeting

maar een TBOGT of lost and damned meeting

voor de leden die de uitbreiding gaan kopen en bij bde meeting bij kan zijn

zeg het in deze topic

meeting aanwezig

1. Banaandaan

2. Dennis313

3. JVJ

4. BV_1993

5. thomas1010

je kan je nog inschrijven de meeting begint 15:00

Bewerkt: door dennis313
  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BoerBanaan

692

• Dr.Oppai

427

• Casss

231

• Cabyon

182

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Best we grappig, eigenlijk werken TU en GL volgens hetzelfde principe, we hebben beide een SA-MP server... een hoopje leden dat daarbij bij alletwee de groepen zitten en we hebben elk een YouTube-account waar de leden op kunnen :7 .

Geplaatst:

Best we grappig, eigenlijk werken TU en GL volgens hetzelfde principe, we hebben beide een SA-MP server... een hoopje leden dat daarbij bij alletwee de groepen zitten en we hebben elk een YouTube-account waar de leden op kunnen :7 .

Maar wij zijn groter :$

Ik ben al een beetje begonnen zonder de opnames, die monteer ik er later in! Moet ik bij het begin/eind ook een copyright tekentje doen?

Edit: Heb nu 37 seconden af icon_mrgreen.gif

Edit2: Zal ik hem uploaden op YouTube account zodat jullie nog opmerkingen kunnen geven?

Bewerkt: door Casss
AeroCool (gast)

ey iedereen

casss heeft een leuke intro gemaakt voor de aankomende recruit filmpje

de filmpje van cass is aan GL youtube account toegevoegt en MidnightMayhem

hou filmpje staat er weer gewoon tussen

nu is hij denk even weer weg maar na een paar uur staat hij er weer bij want de uploade lijst moet nog op 4 gaan springen

maar hier de link als bewijs dat hij er nog is

Zeg Daan, wanneer krijg ik mijn promotie jongen :D .

Ah Daan, jullie hebben vanaf mij dus 14 leden... TU heeft er 22 :7 .

Bewerkt: door Hearv94

Wat vinden jullie? :D

Edit: Hij hapert lekker :o

Bewerkt: door Casss
Geplaatst:

Hier hapert hij niet.

Wel, misschien wat meer screens, als deze er al zijn, dat zou leuk zijn in ieder geval.

Ah zou je alsjeblieft een ander liedje kunnen gebruiken, de Soviet Connection wordt tegenwoordig gewoon te veel gebruikt met filmpjes over GTA, kies eens een ander, kunnen wij niet origneel zijn?

Geplaatst:

Casss, pb me als je hulp nodig hebt met je filmpje, voor plaatjes, muziek, of wat dan ook.

AeroCool (gast)

Hier hapert hij niet.

Wel, misschien wat meer screens, als deze er al zijn, dat zou leuk zijn in ieder geval.

Ah zou je alsjeblieft een ander liedje kunnen gebruiken, de Soviet Connection wordt tegenwoordig gewoon te veel gebruikt met filmpjes over GTA, kies eens een ander, kunnen wij niet origneel zijn?

dit is een intro het word heel anders eerst gaan we in gta iv filmen en we hebben ander muziek

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...