AeroCool (gast) Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 (bewerkt) ik zie ook dat hij weg is ik heb niks gedaan het enge wat ik heb gedaan is de filmpje en ik zag al dat er een filmpje weg was toen ik er op kwam ik dacht al er moet er 2 op staan maar ik dacht nog zal wel aan mij liggen het enge wat ik heb gedaan is een filmpje uploaden niks verwijdert EDIT pagina 54 EDIT beste leden op 17 april hebben we een meeting maar niet een gewoone meeting maar een TBOGT of lost and damned meeting voor de leden die de uitbreiding gaan kopen en bij bde meeting bij kan zijn zeg het in deze topic meeting aanwezig 1. Banaandaan 2. Dennis313 3. JVJ 4. BV_1993 5. thomas1010 je kan je nog inschrijven de meeting begint 15:00 Bewerkt: 16 april 2010 door dennis313
Phoenyxar Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Best we grappig, eigenlijk werken TU en GL volgens hetzelfde principe, we hebben beide een SA-MP server... een hoopje leden dat daarbij bij alletwee de groepen zitten en we hebben elk een YouTube-account waar de leden op kunnen .
BoerBanaan Geplaatst: 17 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2010 Best we grappig, eigenlijk werken TU en GL volgens hetzelfde principe, we hebben beide een SA-MP server... een hoopje leden dat daarbij bij alletwee de groepen zitten en we hebben elk een YouTube-account waar de leden op kunnen . Maar wij zijn groter :$
Casss Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 (bewerkt) Ik ben al een beetje begonnen zonder de opnames, die monteer ik er later in! Moet ik bij het begin/eind ook een copyright tekentje doen? Edit: Heb nu 37 seconden af Edit2: Zal ik hem uploaden op YouTube account zodat jullie nog opmerkingen kunnen geven? Bewerkt: 17 april 2010 door Casss
AeroCool (gast) Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 (bewerkt) ey iedereen casss heeft een leuke intro gemaakt voor de aankomende recruit filmpje de filmpje van cass is aan GL youtube account toegevoegt en MidnightMayhem hou filmpje staat er weer gewoon tussen nu is hij denk even weer weg maar na een paar uur staat hij er weer bij want de uploade lijst moet nog op 4 gaan springen maar hier de link als bewijs dat hij er nog is Bewerkt: 17 april 2010 door dennis313
Phoenyxar Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 (bewerkt) Zeg Daan, wanneer krijg ik mijn promotie jongen . Ah Daan, jullie hebben vanaf mij dus 14 leden... TU heeft er 22 . Bewerkt: 17 april 2010 door Hearv94
Casss Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 (bewerkt) Wat vinden jullie? Edit: Hij hapert lekker :o Bewerkt: 17 april 2010 door Casss
Phoenyxar Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 Hier hapert hij niet. Wel, misschien wat meer screens, als deze er al zijn, dat zou leuk zijn in ieder geval. Ah zou je alsjeblieft een ander liedje kunnen gebruiken, de Soviet Connection wordt tegenwoordig gewoon te veel gebruikt met filmpjes over GTA, kies eens een ander, kunnen wij niet origneel zijn?
Cabyon Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 Casss, pb me als je hulp nodig hebt met je filmpje, voor plaatjes, muziek, of wat dan ook.
AeroCool (gast) Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 bij mij happert hij helemaal niet
AeroCool (gast) Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 (bewerkt) Hier hapert hij niet. Wel, misschien wat meer screens, als deze er al zijn, dat zou leuk zijn in ieder geval. Ah zou je alsjeblieft een ander liedje kunnen gebruiken, de Soviet Connection wordt tegenwoordig gewoon te veel gebruikt met filmpjes over GTA, kies eens een ander, kunnen wij niet origneel zijn? dit is een intro het word heel anders eerst gaan we in gta iv filmen en we hebben ander muziek Bewerkt: 17 april 2010 door dennis313
AeroCool (gast) Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 de recruit filmen krijg een heel ander muziekje
Phoenyxar Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 Leuk filmpje Cabyon maar hij buffert wel heel traag .
Recommended Posts