BoerBanaan Geplaatst: 10 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Ja aankomende vrijdag is goed, maar welke gta doen we?
Dr.Oppai Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Ja aankomende vrijdag is goed, maar welke gta doen we? aankomende vrijdagmiddag is niet goed,ik heb dan een meeting van mijn andere clan.(niet van gtaforum)
BoerBanaan Geplaatst: 10 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Ja aankomende vrijdag is goed, maar welke gta doen we? aankomende vrijdagmiddag is niet goed,ik heb dan een meeting van mijn andere clan.(niet van gtaforum) Oh jammer, maar ik kan zaterdag en zondag ook niet ... Dus dan wordt het ergens volgende week
AeroCool (gast) Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 we kunne ook afspreken elke vrijdag avond 20:00 en we bespreken dan op de forum af of we sa of IV doen en dan zien we wel wie er wel komen en wie niet en we kunnen hem dan ook soms naar zaterdag of zondag verplaatse
BoerBanaan Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 (bewerkt) we kunne ook afspreken elke vrijdag avond 20:00 en we bespreken dan op de forum af of we sa of IV doen en dan zien we wel wie er wel komen en wie niet en we kunnen hem dan ook soms naar zaterdag of zondag verplaatse Hehe dat is nog niet eens zo'n slecht idee Wat vinden andere leden hiervan? We zouden ook vanavond kunnen? Bewerkt: 11 februari 2010 door BanaanDaan
Dr.Oppai Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 we kunne ook afspreken elke vrijdag avond 20:00 en we bespreken dan op de forum af of we sa of IV doen en dan zien we wel wie er wel komen en wie niet en we kunnen hem dan ook soms naar zaterdag of zondag verplaatse Hehe dat is nog niet eens zo'n slecht idee Wat vinden andere leden hiervan? We zouden ook vanavond kunnen? ik vind gewoon dat als we zin hebben dat we dan gewoon een dag van te voren afspreken en gewoon geen vaste tijden hebben.
BoerBanaan Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 (bewerkt) we kunne ook afspreken elke vrijdag avond 20:00 en we bespreken dan op de forum af of we sa of IV doen en dan zien we wel wie er wel komen en wie niet en we kunnen hem dan ook soms naar zaterdag of zondag verplaatse Hehe dat is nog niet eens zo'n slecht idee Wat vinden andere leden hiervan? We zouden ook vanavond kunnen? ik vind gewoon dat als we zin hebben dat we dan gewoon een dag van te voren afspreken en gewoon geen vaste tijden hebben. En waarom zit je niet op msn? Moet ff iets met je bespreken Bewerkt: 11 februari 2010 door BanaanDaan
BoerBanaan Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 (bewerkt) Dag leden Thegodfather en ik hebben besloten Dakendak te degraderen tot normaal lid omdat hij te inactief was BV_1993 neemt Dakendaks taak over! Dakendak, bedankt voor het helpen van het oprichten van de clan! Bewerkt: 11 februari 2010 door BanaanDaan
MidnightMayhem Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Hoe zit het met het ranksysteem?
Dr.Oppai Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Hoe zit het met het ranksysteem? maak je daar maar geen zorgen over
BoerBanaan Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 Hoe zit het met het ranksysteem? daar hebben we een systeem voor die wij alleen weten
Dr.Oppai Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 voor de mensen die nog van plan waren om mee te doen met het IV toernooi:hijis verschoven naar vrijdag 26 feb om 19:30 inplaatsvan zaterdag 27 feb.
BoerBanaan Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 voor de mensen die nog van plan waren om mee te doen met het IV toernooi:hijis verschoven naar vrijdag 26 feb om 19:30 inplaatsvan zaterdag 27 feb. Kijk, daar ben ik blij mee Dan kan ik meedoen
AeroCool (gast) Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 ja dan kan ik ook mee doen waar kan ik me inschrijven? want dan doe ik het voor het eerst mee met het toenooi
BoerBanaan Geplaatst: 14 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 ja dan kan ik ook mee doen waar kan ik me inschrijven? want dan doe ik het voor het eerst mee met het toenooi Hierrrr en dan bij hoe doe ik mee (ofzo )
Recommended Posts